claptrap Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hei. Lurte på om noen vet hvor mann kan få tak i et fjærtårnstag til 95` 2.0 Glx? Hvilken effekt har denne, og merkes dette ved senkefjærer foran? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azzkill Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det kan du finne t en ganske billig penge på http://www.ebay.co.uk... bare søke på mondeo og strut brace. HAr ikke dette på min mondeo, men har kjørt andre biler som har hatt dette, og det utgjør endel i stivheten forran. Skal ha på min når alt det nødvendige er kjøpt inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Tnx:-) I samme slengen, noen som vet om dempere som står på en 88` sierra passer på mondoen? Hvordan forskjell vil det være dersom jeg monterer stasjonsvogn-fjær bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg