daho Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Selger det meste av deler jeg har. Skulle bygge om golf 2, men jeg har ombestemt med. Derfor selger jeg det meste av det jeg har. Forstilling, girkasse, osv..... Bare å spørre. Tlf 99 74 50 39 Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 motor? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Er ikke helt sikker på om jeg skal ha blokka eller ikke. Hvis ikke så kan jeg selge alt samlet. Sånn at man har alt man trenger til ombygging. Man får ikke brukt fremre travers eller radiatordeksel med vifter, hvis man skal ha det inn i golf 2. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hmm...:P oki.. ikke hele motoren asso? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 kanskje jeg selger hele motoren, er ikke helt sikker. Tenkte du å bruke den til ombygging? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 jess Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du noe fra før av eller trenger du alt for ombygging? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Pris forstilling og bakstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du radiator til denne? Er på utikk etter radiator med vifter til passat VR6, men kanskje denne er lik? Det er 2 vifter på denne? Kontakt meg gjerne på PM. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du radiator til denne? Er på utikk etter radiator med vifter til passat VR6, men kanskje denne er lik? Det er 2 vifter på denne? Kontakt meg gjerne på PM. Mener den til passat er litt mindre. Siden Golf3 radiatoren blir for stor i golf2. Mener det var vifter og slikt som tok for stor plass. Det er med 2 vifter. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Pris forstilling og bakstilling? Bud? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Mener den til passat er litt mindre. Siden Golf3 radiatoren blir for stor i golf2. Mener det var vifter og slikt som tok for stor plass. Det er med 2 vifter. Passat er jo samme årgang som Golf 3, så jeg tror ikke raditoren til passat er mindre.. Men har du mål? Og pris? og hvor du bor i landet? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du den sorte VR6 leppa ibunn av frontfangeren? Vis du har den er jeg intrs. :usa: Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du den sorte VR6 leppa ibunn av frontfangeren? Vis du har den er jeg intrs. :usa: Har desverre ikke fangeren, ergo jeg har ikke leppa heller desverre. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Passat er jo samme årgang som Golf 3, så jeg tror ikke raditoren til passat er mindre.. Men har du mål? Og pris? og hvor du bor i landet? Mål har jeg ikke akkurat her. Må nesten gi bud, siden jeg ikke vet hvor mye den ligger på i pris. Bor i drammen Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg