Zone_bee Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hei. Jeg vet det må finnes noen skap-daihatsu-fans der ute, for jeg har nok sett dere! Det hadde vært veldig morro om det hadde vært mulig å få i stand et lite treff en gang i sommer. Men det forrutsetter jo at det er noen der ute som faktisk modder daihatsu... Så, kom ut av skapet folkens!!! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hmmm-la meg se. COUNT ME IN ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hei. Jeg vet det må finnes noen skap-daihatsu-fans der ute, for jeg har nok sett dere! Det hadde vært veldig morro om det hadde vært mulig å få i stand et lite treff en gang i sommer. Men det forrutsetter jo at det er noen der ute som faktisk modder daihatsu... Så, kom ut av skapet folkens!!! hellothere Blir med jeg... Får se om jeg blir ferdig til sommeren, tviler litt... Er det lov å komme uten bil? :wonder Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er vel bare å komme det :) Håper bare det blir fler enn meg og millhouse... Noen biler vi ikke hadde sett før hadde vært knall Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er vel bare å komme det :) Håper bare det blir fler enn meg og millhouse... Noen biler vi ikke hadde sett før hadde vært knall Hehe. Hva med Skandinavia-treff? Eller, det beste hadde jo seff vært å fått i gang ett Europa treff. Er sykt mange Charader i Nederland! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Joda... men greia var å promotere og ettablere et miljø i norge. :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Joda... men greia var å promotere og ettablere et miljø i norge. :) Ringe noen av nederlenderne da vettu, få dem oppover, og vise det norske folk hvordan MANGE gjør det. Interessen må jo komme fra ett sted, iallfall når det er, tja, 3-4 Charade G100 eiere her på forumet ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ringe noen av nederlenderne da vettu, få dem oppover, og vise det norske folk hvordan MANGE gjør det. Interessen må jo komme fra ett sted, iallfall når det er, tja, 3-4 Charade G100 eiere her på forumet ;) 3-4!! om ikke lenge er vi en arme med charader! Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Vil de si du melder deg til sommerens treff da? :D Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 TJA!!! Så lenge pengene rekker så er jeg med. happyhappy Når man reiser så har pengene en tendens til å forsvinne relativt fort. Men man bruker ikke mere penger enn man bruker! lol Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ja, Oslo er jo noen mil fra indre troms så... Tenkte ikke så langt jeg da :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersb Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 prata med en i sommer hadde stylet charade. safran og svart gjennomsiktig panser faktisk ganske kul.litt små modd her og der, var 1,1 turbo om jeg ikke husker feil. kom fra oslo området noen som vet om den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 prata med en i sommer hadde stylet charade. safran og svart gjennomsiktig panser faktisk ganske kul.litt små modd her og der, var 1,1 turbo om jeg ikke husker feil. kom fra oslo området noen som vet om den??? Det er Hatsu på forumet sin,den er fet den :) 993ccm twincam turbo intercooler er spec på den ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 millhouse: Vi får sende han en invite til treff da eller? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg