Fy_Fazan Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Jeg lurer bare på hvorfor det er så ufattelig vanskelig å få registrert en GT-R i Norge egentlig? Hva er det med den i forhold til en GT-T f.eks som gjør den så mye verre å registrere? Er det i det hele tatt mulig å få registrert en R34 GT-R? Er sikkert skrevet litt om dette i andre poster, men har sett lite om R34, vet ikke om det er mer spesielt da eller? Viss noen har peiling på dette setter jeg veldig pris på svar her! Siter * e36 BMW 325i (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Går jo en Svart R34 regga nede i drammen da.. Sist jeg hørte no om den så hadde den dratt av vegen.. men det er bare jungeltelegrafen som sier.. Hvorfor de er vanskelige å regge, har jeg ikke peiling på.. syns det bare er latterlig! bil er bil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fy_Fazan Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Men hvilken R34 var dette da? Å ja er helt latterlig, man får jo biler som er mer "verstingbil" enn dette som man får skilt på i Norge... Siter * e36 BMW 325i (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 men den nye skylinen skal jo selges i europa og da, så da må det jo bli sjans å regge den her til lands! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzalex Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 den nye skyline heter jo ikke skyline en gang.. husker ikke helt hva den heter, men den går unne søster merke til Nissan; Nissmo! å den er ikke det samme som skyline R 34 osv Siter *Volvo 240* snart = honda CRX<3<3 HONDA 4 LIFE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 http://www.r35gtr.com/ nissan GT-R er det mest sansynlige navnet. kansje fordi Skyline skal bli husket for det den er i forhold til motor. blir VQ32DETT i GT-R. Går ann og regge R34 i norge bare du har penge,ork,vilje, og ark nok i skriveren osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fy_Fazan Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Med fare for å gjennta meg selv...men hva er det som gjør GT-R så vanskelig å registrere? I forhold til andre "super japser" f.eks.. Siter * e36 BMW 325i (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 men den nye skylinen skal jo selges i europa og da, så da må det jo bli sjans å regge den her til lands! Ja den dro av veien, var faktisk en kammerat av han som kjørte da... surt det :kiss Den er i hvertfall retta opp og snart/ er på veien... ser den sikkert på rudskogen til sommern :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 det som gjør de vanskelige er vel at de ikke er type godkjente i europa eller no sånnt?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er ikke type godkjent nei. Er vel noe med avgasser og slikt og. Må bygge om hoved lyktene så de lyser på rette sia av veien. supra, Rx7 er jo solgt i europa så da blir saken lettere. Men jeg har et spørsmål. I og med at det faktisk er R34 som er registrert på vanlig grunn lag i norge, gjør det det lettere og få registret flere i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 nei den svarte er ikke regga på vanlig grunnlag, den er vel regga på motorhistorisk, så den kan ikke trimmes/styles etc mener jeg.. Men det har i det siste blitt regga en GTR33 på vanlig grunnlag, tror det var slingshot.no som klarte det. ER ikke sikker på noe av dette, men er bare slik jeg har oppfatta ting.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Nå er ikke jeg noen spesielt fan av ned styla skyline da men. det hadde jo vært greit og få med resten av familien på tur og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Need4Speed Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Men det har i det siste blitt regga en GTR33 på vanlig grunnlag, tror det var slingshot.no som klarte det. ER ikke sikker på noe av dette, men er bare slik jeg har oppfatta ting.. Det er pr.dags dato ingen R33 GTRer i Norge som er registrert på vanlig måte. GTRen til Slingshot er godkjent på unntaksregelen slik som de andre Skylinene de har. Pr.dags dato er kun vi i http://www.need4speed.no som registrerer Skyline på ordinær måte i Norge! Vi har vurdert mulighetene for å godkjenne R33 GTRen på ordinært måte, men foreløpig lar det seg ikke gjøre. Vi vil forøvrig typegodkjenne R34 også. Ikke bare GTen, men også GTTen med 280hk! Og er interessen stor nok, så skal vi vurdere R34 GTRen også. Mvh. Per Christian Thaulow http://www.need4speed.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Tør jeg spørre om ca pris på ferdig regga R34 GTR v-spec II 2000+ mod?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det er pr.dags dato ingen R33 GTRer i Norge som er registrert på vanlig måte. GTRen til Slingshot er godkjent på unntaksregelen slik som de andre Skylinene de har. Pr.dags dato er kun vi i http://www.need4speed.no som registrerer Skyline på ordinær måte i Norge! Vi har vurdert mulighetene for å godkjenne R33 GTRen på ordinært måte, men foreløpig lar det seg ikke gjøre. Vi vil forøvrig typegodkjenne R34 også. Ikke bare GTen, men også GTTen med 280hk! Og er interessen stor nok, så skal vi vurdere R34 GTRen også. Mvh. Per Christian Thaulow http://www.need4speed.no JSI har registrert Skyline GTS på vanlig måte i lang tid! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg