Golf 2 Rallye Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hei hei! Har en golf 2 rallye som jeg har som prosjekt. Det jeg lurer på er om 90 fangere,rs fangere osv passer til rallyen, siden den er breiere enn vanlige golfer? Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hei hei! Har en golf 2 rallye som jeg har som prosjekt. Det jeg lurer på er om 90 fangere,rs fangere osv passer til rallyen, siden den er breiere enn vanlige golfer? Takker på forhånd vil nok ikke passe på nei, siden rallyen er breiere... men om du vil er det jo bare og bredde de det.... han nesten gjort det samme selv no, bare motsatt, kortet inn en mkIII front til jettan (II) min... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nei de passer heldigvis ikke :) Kjør orginalfanger du :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nei de passer heldigvis ikke :) Kjør orginalfanger du :D må si meg helt eni der, men er ikke rallyfangeren ganske så kostbar da, da tenker jeg på ny... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Rallye fangerne er de fineste syns jeg!. Tør ikke tenke på hvor stygt det hadde blitt med modda RS-fanger.. Ny fanger koster nok maange store lapper.. Kom gjerne med bilder av prosjektet ditt. Morsomt å se Rallye`r! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 2 Rallye Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Joda rallyfangere er nok de fineste. Kommer med bilder når jeg finner ut hvordan man gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 har en rallye fanger liggende... den er ikke strøken, men kan muligens fikses... har vært krasja, og forsøkt reparert... er litt bølgete på flata opp mot grillen... men det er værdt å prøve å fikse i stedet for å kjøpe ny på møller, som skal ha nesten 6000 pluss moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 2 Rallye Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 ja det er stive priser på rallye deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 men det er værdt å prøve å fikse i stedet for å kjøpe ny på møller, som skal ha nesten 6000 pluss moms Såpass dyr ja..hehe Hørte at en ny org Rallye front kostet 15k i 2002. Veit ikke priser på bakplate,kanaler osv også vel? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 nei.... har en bak fanger og en front fanger liggendes.... samt 2 forskjermer... de er ikke 100% bra, men alt kan fikses....så om noen er interisert så er det bare å skrike ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 nei.... har en bak fanger og en front fanger liggendes.... samt 2 forskjermer... de er ikke 100% bra, men alt kan fikses....så om noen er interisert så er det bare å skrike ut Har ikke noe rester til rallye bakskjermer? Skulle hatt noe.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 nei.... desverre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 2 Rallye Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hva skal du ha for frontfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 nei.... har en bak fanger og en front fanger liggendes.... samt 2 forskjermer... de er ikke 100% bra, men alt kan fikses....så om noen er interisert så er det bare å skrike ut Hei! Har sendt deg PM jeg! Hilsen forumsnikeren Rallyeman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg