Gå til innhold

Politisk Ukorrekt utsagn?

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Jeg går på videregående skole på allmenne fag og tar et fag som heter samfunnskunnskap.

I det faget ble det i går snakk om hobbyer og interesser.

Jeg er veldig opptatt av biler og motorsykkler og allt annet som har med motor å gjøre,så jeg sa det.

Da mente læreren det at det ikke var noen hobby og at det bare var dumt og at bil bare er et fremkomstmiddel.

Jeg sa at bil var mye mere enn det og at det handlet om folks identitet OSV.

Så sa jeg at jeg er kjempeglad i å kjøre bil og kunne ikke nekte for at det ble en rånerunde eller 10 heller.

Da kom det fra læreren: "Alle som har bil som hobby og synes det er svære greier er noen idioter hele gjengen".

"og de som råner er noen underutviklede idioter og en gjeng med tullinger"

Så jeg spurte om jeg var en underutviklet idiot?

varet var at hvis jeg syntes at det gikk an å ha det gøy med bil så var jeg en underutviklet idiot.

Hva svarer man til noe sånnt da?

Skal også nevnes at mannen er lokalpolitiker i SV.

Og samme mannen har holdt utallige taler om at man ikke skal rakke ned på hverken innvandrere eller narkomane,og i allefall ikke generalisere.

Hvem er det som generaliserer?

Er det han?

Ja det er det.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tragisk...

Personlig syns jeg ikke så veldig om rånere, men det er kanskje pga. fordommer? Jeg har aldri vært på "rånetreff", og bor i Oslo, så det blir ikke så mye "råning" i den forstand her.. Men, at du liker å kjøre bil er jo bare positivt, og de fleste her inne har sikkert bil som hobby og mange av dem som jobb og... Uten bilen, hva hadde vi vært da? Uten skruing, mekking, teiping, påkostning, lakkering, sliping, grunning, og mer påkostning? Hvordan liv hadde vi hatt da? Nei, læreren skulle skamme seg! :shake

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde kontaktet inspektør eller rektor på skolen hvis jeg var deg, denne mannen har ingenting i et Norsk undevisningsorgan å gjøre!

En lærer har etiske grenser for hva han kan uttale seg om i et klasserom, og å kalle elevene sine for underutviklede idioter og tullinger sprenger samtlige grenser på en gang.

Man kan ikke ha en så fordomsfull person i sammfunnsfag, det blir som å ha en satanist i kristendom. Går ikke helt enkelt. Skal man undervise i det faget bør man kvitte seg med noen av sine fordommer, eller i det minste undertrykke dem i arbeidstiden.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme læreren i dag også.

var det tilfeldig at halve klassen hadde capser med bilmerker og bilsportblad på pulten?

Var sikkert 10stk som hadde det for å vise sympati med meg,alle andre syntes han gikk alt for langt.

I dag definerte han hva han mente med ordet underutviklet,det var ikke pent,kjente jeg holdt på å eksplodere,følte nesten at jeg var tilbake på ungdommskolen.

Der hadde jeg den følelsen ofte.

Det er en følelse der du føler at noen prøver å gi deg skyldfølelse for et eller annet,det er en følelse som får meg til å bli veldig sint,men det passer seg ikke for en 18åring å klikke i et klasserom.

Blir vel bremseveske i eksosrøret hans og spillolje under bilen.(sweet revenge)

Hver dag :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk type, det er en skam at folk med slikt trangsyn får lov til å være lærere. Synes rett og slett synd på fyren, HAN må jo være underutviklet ettersom han ikke skjønner at folk har forskjellige interesser og at man ikke er mer underutviklet enn andre bare fordi man liker ditt eller datt. Dette gjaldt bil, men det kunne sikkert lett gjeldt andre ting som han er imot også. Og bare det faktum at han er SV'er er jo et tegn på sneversynthet ;o)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremseveske på lakken... Alt jeg har å si.... Og olje i eksosen... Forbanna idiot...

Skal ikke ødelegge bilen hans for at jeg er forbannet på fyren.

Han begynner sikkert å lure hvis bilen ryker noe jævlig og det ligger en svær dam med olje under bilen hans.

Så drar han på verksted for å få sjekket det,uten at de finner noe.

Hvis det gjentar seg dag etter dag uten at verkstedet finner noe galt med bilen,begynner han å lure.

da kan jeg gå rundt og smile bredt til han,kan også si at det er rar lyd av bilen hans når han kjører forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en lærer hadde sagt det til meg, skulle han fått en skikkelig salve tilbake.

Det høres ut som om han er den som er en underutvilket idiot som kommer med sånne påstander.

Spør han om hvorfor han sier sånt om folk som har bil som hobby.

Tipper at han ikke har noe ordentlig svar på det utenom at han ikke liker bråkete biler utenfor huset sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med kontaktlæreren min om det,og hun sa at han var litt rar og at jeg ikke måtte ta noe av det han sa serriøst.

Skal legge saken på is.

Svarte han faktisk med: "det er bedre at ungdommer driver med bil,enn at de doper seg og rasserer ting."

Da ble han stille,sønnen hans døde nettop av overdose,og han hadde verken bil eller førerkort.

Tipper den svei.

Han satte seg bare ned og glodde i kateteret og sendte meg et blikk som var så stygt at det kunne ha drept.

Men,han ba om at det skulle komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ein lærar sakt det til meg, so hadde eg sterkt vurdert å tatt framm slegga og voldtatt bilen hans, fy faen. :fuckme2:

Men OT:

Hadde ein ganske so rar lærer eg og, viss feks kassa dama hadde tyggis i kjeften, so la han varene ifrå seg, og gjekk til nesten butikk der han kunne handle uten at kassa dama hadde tyggis i kjeften. Han repsektere ikkje folk med tyggis i kjeften imstupid

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider