olehenri Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tving han med deg på noen runder! så kommer han nok til å like det også! er jo bedre å gjøre det, å være sosiale, å ha det gøy, enn drive dank med dop, kriminalitet etc.. er han læreren som er en underutviklet idiot spør du meg! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Når en person har en så åpenbar liten respekt for sine medmennesker og i tillegg er en samfunnsfaglærer som ikke klarer å ha ett objektiv syn på ting, da synes eg ikke denne personen er skikket til verken politikervervet sitt eller sin stilling som underviser på en skole. Hadde tatt dette opp med rektorer eller rådgivere og lagt frem mitt syn på saken. Om de ikke gjør noe med saken, så har du i hvertfall noe å falle tilbake på hvis det viser seg at denne lille uoverstemmelsen deres skulle få ett unødig, negativt utslag på karakterene dine. Hvis du er verbalt skikket, så foreslår eg du er aktiv i alle diskusjonene i dette faget i fremtiden for å vise at de "underutviklede" slett ikke er så satt tilbake som han skal ha det til. Dårlig oppførsel i klassen, hærverk eller primitiv ordbruk er ikke virkemidler eg ville nedverdiget meg til å brukt, da det bare forsterker hans vinkel av saken og synet på deg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Svarte han faktisk med: "det er bedre at ungdommer driver med bil,enn at de doper seg og rasserer ting."Da ble han stille,sønnen hans døde nettop av overdose,og han hadde verken bil eller førerkort. Eid! :respect Du bør ikke legge denne saken på is. Hvis han får for seg at dere underutviklede idioter fortjener lavere karakterer på grunn av dette har du ikke en dritt du skulle sagt når semesteret er over. Ta det opp med høyere instanser umiddelbart og få denne sneversynte dusten satt på plass (Evt. ut av plassen sin)! Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hvis han fortsetter så spør du han HVORFOR han synes det .. 100% sikker på at han ikke har svar.. og da kommer han til å si som en lærer jeg hadde en gang "det bare er sånn" noe som var genialt å svare på spørsmål i samfunnsfag.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Lærere som er politisk engasjert i Sosialistisk Venstreparti kan man jo nesten ikke forvente noe annet fra. Jeg ville bare enkelt og greit spurt han om han kunne begrunnet meningene sine med noe konstruktivt. Og hvis han ikke kan det ville jeg bare svart "Nei nei.." Smilt halvhjertet og latt det passere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Noter hva han sa- når han sa det . Deretter tar du dette skriftelig opp med rektor og ber om at rektor forfølger saken videre da dette ikke er akseptabel oppførsel av en lærer. Dersom rektor ikke gjør noe eller gir et svada svar så skriver du til Kunnskapsdepartementet og ber dem forfølge saken videre da skoleledelsen tydeligvis ikke ønsker eller kan ta fatt i problemet. (vær forberedt på litt pes . Det er veldig viktig å være høflig og saklig i brevet osv) Har tatt rotta på folk slik før... Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tving han med deg på noen runder! så kommer han nok til å like det også! er jo bedre å gjøre det, å være sosiale, å ha det gøy, enn drive dank med dop, kriminalitet etc.. er han læreren som er en underutviklet idiot spør du meg! Vet ikkje om du tok det seriøst, men det eg skrev var nok en dråpe ironi. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Vet ikke hva jeg skal si, jeg... Skummelt at skoler har slike lærere... Trist og tragisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 KOmmentaren hans var litt på kanten ja..har selv en drit fet Samfunnsfaglærer som er kjempe grei, jeg digger 2pac(skrev en stil om en person som jeg mener har vært med å forandre befolkningen, skrev seff om 'Pac, fikk 5+:D) og det respekterer han..sier til og med at 2pac er den eneste seriøse rapperen han vet om ;) og en naturfaglærer jeg kanskje bruker halve timen med å prate om biler og planeter, hehe :P Vel, når det gjelder læreren din så hadde jeg nok tatt det opp med inspektør eller rektor for uaktsomt oppførsel mot elevene. Hadde jeg hvertfall gjort. Noen lærere er bare noen drittsekker. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 For å si det sånn så kommer jeg ikke til å komme fryktelig langt med å klage til rektor. Jeg har ikke verdens beste opførselskarakter for å si det sånn. Jeg er ganske frekk,men jeg tørr påstå at jeg er god på det å legge frem ting på en saklig måte og er god til å snakke for meg. Det er få som klarer å sette meg fast når det gjelder prat. Men han læreren har vert lærer på samme skole i over 30 år,og jeg har gått der bare en liten stund og har ikke det beste ryktet for meg. Har litt lite respekt for folk rundt meg,og snakker rett fra levra. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Dersom du selv ikke klarer å oppføre deg, blir det jo litt rart å snakke om repsekt for andre osv. Selv om han selvsagt begikk et overtramp, vil slike argumenter da slå tilbake på deg. Men du kan jo argumentere med at å ta vare på eldre biler faktisk er mer miljøvennlig enn å hele tiden kjøpe nye. Det står forøvrig noe om dette i SV's partiprogram også. I Sverige viser Folksam (Sveriges største forsikringsselskap) statistikker at ombyge biler og motorsykler er mindre ulykkes utsatt enn bil/mc-parken forøvrig. Tallene er selvsagt korrigert for kortere kjørelengde og annet bruksmønster. Dermed skulle det vel være ønskelig med flere som mekker på bilene sine? Men for all del. Slike typer er det stort sett ikke noe å gjøre med. Jeg har en søster som er slik og har for lengst gitt opp å diskutere noe som helst. Istede snur jeg helt om og overdriver noe helt forferdelig. Blant annet tror hun nå at Chevrolet Astroen min bruker i snitt mellom 2 og 3 liter pr mil. Det rette tallet er 1,2. Er vel litt barnslig akkurat der, men jeg kan ikke la være å godte meg litt når akademiker SV'ere tror de er så innmari kunnskapsrike, og så motbeviser de det med en gang de åpner munnen...:D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Du har jo hauger av vitner, så bare ta med deg et par, og fortell rektoren nøyaktig hva læreren sa. Si at du vil ta dette videre om ikke du, og resten av klassen får en uforbeholden unnskyldning. Hjelper ikke dette, så ville jeg brukt andre virkemidler. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Selvom du kanskje ikke har det beste ryktet på deg i "lærermiljøet" på skolen din så har du fortsatt rett til å bli hørt, og de har plikt til å lytte og hjelpe. Ikke ta med deg halve klassen, men et par stk. som kanskje har litt bedre rykte og som du vet kan være saklige. Så kan du bare ha resten av klassen i "bakhånd" om det skulle være nødvendig. Dette er jo også en sak som du kan få med deg tillitselev i klassen på... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 For å si det sånn så kommer jeg ikke til å komme fryktelig langt med å klage til rektor.Jeg har ikke verdens beste opførselskarakter for å si det sånn. Jeg er ganske frekk,men jeg tørr påstå at jeg er god på det å legge frem ting på en saklig måte og er god til å snakke for meg. Det er få som klarer å sette meg fast når det gjelder prat. Men han læreren har vert lærer på samme skole i over 30 år,og jeg har gått der bare en liten stund og har ikke det beste ryktet for meg. Har litt lite respekt for folk rundt meg,og snakker rett fra levra. At du ikke kommer langt er en ting, men det var vel en hel klasse til stede som hørte dette? Ta rotta på drittsekken. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Eller gå til EO... Du kan jo starte med å sende melding: EO til 2030, og spørre dem hva du skal gjøre, og hvilke rettigheter du har... Lover visst svar innen 24 timer. EO=Elevorganisasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg