Ottesen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Snakket med kontaktlæreren min om det,og hun sa at han var litt rar og at jeg ikke måtte ta noe av det han sa serriøst.Skal legge saken på is. Svarte han faktisk med: "det er bedre at ungdommer driver med bil,enn at de doper seg og rasserer ting." Da ble han stille,sønnen hans døde nettop av overdose,og han hadde verken bil eller førerkort. Tipper den svei. Han satte seg bare ned og glodde i kateteret og sendte meg et blikk som var så stygt at det kunne ha drept. Men,han ba om at det skulle komme. Nydelig, den satt... Det er ikke noe å lure på engang, du har så riktig som du kan få blitt... prøv å få han ut ! Og bare for moroskyld, spør hva hannes hobbyer/interesser er...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det å drive med bil er jo 10 ganger bedre en å drive med, eks frimerker, pc spill, etc etc.. Du lærer jo veldig mye av å skru på bil, ikke bare det å skru men du lærer eks, matte (Må jo kunne matte for å skru bil) du lærer deg og stole på bilen din og vite hva den er egentlig god for( de som leker seg litt i snøen på vinteren etc kan kjøre bedre på glatt føre osv....) OT: Hadde en lærer som spurte hvorfor jeg gadd å bruke min fritid på bilen, da spurte jeg han om hvorfor han bare bruker fritiden sin på å sitte hjemme og røyke pipe hele dagen lang... (noe han også gjorde) synes da min hobby er bedre en hans;) Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg går på videregående skole på allmenne fag og tar et fag som heter samfunnskunnskap.I det faget ble det i går snakk om hobbyer og interesser. Jeg er veldig opptatt av biler og motorsykkler og allt annet som har med motor å gjøre,så jeg sa det. Da mente læreren det at det ikke var noen hobby og at det bare var dumt og at bil bare er et fremkomstmiddel. Jeg sa at bil var mye mere enn det og at det handlet om folks identitet OSV. Så sa jeg at jeg er kjempeglad i å kjøre bil og kunne ikke nekte for at det ble en rånerunde eller 10 heller. Da kom det fra læreren: "Alle som har bil som hobby og synes det er svære greier er noen idioter hele gjengen". "og de som råner er noen underutviklede idioter og en gjeng med tullinger" Så jeg spurte om jeg var en underutviklet idiot? varet var at hvis jeg syntes at det gikk an å ha det gøy med bil så var jeg en underutviklet idiot. Hva svarer man til noe sånnt da? Skal også nevnes at mannen er lokalpolitiker i SV. Og samme mannen har holdt utallige taler om at man ikke skal rakke ned på hverken innvandrere eller narkomane,og i allefall ikke generalisere. Hvem er det som generaliserer? Er det han? Ja det er det. Kall han en jævla kommunist, og si at tankegodset til sv, samt hans eget er livsfarlig for Norge, vår kultur og identitet. Bruk dobbeltmoralismen mot han. aaah.. blir så provosert. jeg hater sv'ere mer enn frp'ere:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Snakket med kontaktlæreren min om det,og hun sa at han var litt rar og at jeg ikke måtte ta noe av det han sa serriøst.Skal legge saken på is. Svarte han faktisk med: "det er bedre at ungdommer driver med bil,enn at de doper seg og rasserer ting." Da ble han stille,sønnen hans døde nettop av overdose,og han hadde verken bil eller førerkort. Tipper den svei. Han satte seg bare ned og glodde i kateteret og sendte meg et blikk som var så stygt at det kunne ha drept. Men,han ba om at det skulle komme. Du burde fortsatt. "Der ser man hva som skjer med barn av sv'ere, de blir tapere". Forøvrig syns jeg kommentaren din satt akkruat der den skulle, VEL fortjent, 2-1 til deg:) Men det spørs om det blir noen kanonkarakter i det faget da... mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det å drive med bil er jo 10 ganger bedre en å drive med, eks frimerker, pc spill, etc etc.. Denn er litt i da drugaste laget. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Du burde fortsatt. "Der ser man hva som skjer med barn av sv'ere, de blir tapere". Forøvrig syns jeg kommentaren din satt akkruat der den skulle, VEL fortjent, 2-1 til deg:) Men det spørs om det blir noen kanonkarakter i det faget da... mvh oddi Gjør det faktisk ganske bra i det faget. Er interessert i det som skjer i samfunnet og er sånn passe politisk engasjert. Begynne karakterene mine å synke,da skal det klages til jeg ser mannen med ljåen. Har hele klassen bak meg og de er sånn passe irriterte på han fra før,pga. diverse utsagn. Sitter med mobiltelefonen klar med taleopptaker på i timene hans. Har hele minet fullt av ting denne personen har sagt. Vurdere faktisk å gi ut en Best of CD ved slutten på året. Han sier så my rart,han kan kunsten å hetse både rånere og andre folk og "nynazister" som han kaller folk som ikke er enige i at alle invandrerne er snille. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 At lærere ikke liker biler, er ikke noe nytt. De stemmer helst SV eller AP og der er bil FY! Man skal helst kjøpe seg ski og dra på fjelltur med en appelsin og Freia i sekken sin! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg