245 gl Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Haha!jeg så den på essoen på Lura i dag...tøff bil Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Var kanskje ikke bra å midlertidig rullemale med benga. Jeg har fått høre at det er et helvete når den skal lakkes ordentlig. Men jeg skal ikke si det for høyt, for jeg har gjort det samme selv. Mot alle gode råd. Et strøk med Duxola og høyttrykk så er bengaen borte :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 et par dårlige/mørke bilder legges ut nå om dere vil se..viser veldig lite hvertfall av stians' i og med den er sort så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 @245 glt. Ja stemmer va ute og kjøpte sånn bombrikke ting.. ------------------------------ Laget til en hattehylle idag så nå mangler jeg bare subben, ja jeg får alt gratis ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 det jeg håper blir gjort videre da, er nye fangere forran og bak, ny bakende med lykter, noe mer grundig sparkel/slipe jobb på karossen og hellakkering, byte interiøret m. dash til nye typen evt. modde til 740/940 dash osv osv.. mulighetene er mange..værtall gøtt at'n har fått seg volvo! dere ser jo hva han sikla etter før..fysj HVIS du skal bygge om til nyere type ræv og front er eg veldig intr. i å kjøpe lyktene... hvis du skal bygge om front må du vel ha nye fram skjermer? kan godt kjøpe de og... hehe Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 sorry OT , men drømmer om en strøken 242 med den fronten, nye fangere rundt , og nye bakenden...og Turbo seff *grrrr* Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 nye fangerne hører virkelig ikke hjemme på det karrosseriet.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Får se om jeg selger hele greia.. ble litt dyrt :P Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 sorry OT , men drømmer om en strøken 242 med den fronten, nye fangere rundt , og nye bakenden...og Turbo seff *grrrr* du må ikke ødelegge med og klæsje på ny hekk og fangere rundt. med gammel front... behold det gamle. det gjør jeg og det er ganske så stilig :) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 *vil se bildene* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 *vil se bildene* bilder av hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 av bilen han kjøpte kanskje.... ehh. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bilder kommer.. bare vent å se.. Holder på å lage armlen nå ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 WHHOO.. Fra søndag satser jeg på at motorbygginga skal starte.. =) eneste som er dumt det er at jeg mister kosebamsen min da.. Ja har veiva liggene på soverommet slik at den ikke skal få slag eller noen smelder den i golvet i garasjen Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg