B230ft Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 fint at jeg går dagshift neste uke, då ska d skru's! siiker på at jeg ikke skal ta med stemplene på jobb å dreie av de et par mm så vi kan hive på T3'en heller?:D hiver bare på et F innsug og et eller annet tillegsprut, så kjører vi 4dyser i innsuget og 4 "dirrekte" i toppen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hehe.. får sjå ka me jør me stemplene.. Men tvila på det bler någen store ingrep med det første.. kjøper heller noen nye da ;) Hmm fint med lønnn..... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 da setter du 4/5-deler av lønna inn på en egen konto så fyller du suppe for de! det kom altså ikke igjennom det forslaget du kom med i går.. slutta på skolen nå du? ver me på knoksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 herregud og fin 242 ass :D mesunner deg !!!!!!! du burde beholde den akkurat som den er uten om motor og felger :pray :pray :pray Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hmm.. Har du sett meg? Bilden ligger under 700-serien.. Men di eg ganske dårlige.. Bilder blir tatt i morgen.. Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jaja då kom det någen bilder.. Beklager størrlesen vet ikke hvordan man gjør dem mindre.. Da har dere bilder.. Som dere ser blir det mye jobbing i vinterferien.. skal sparkle mye og se om jeg får lakkert den til nestehelg. Blir ny front og hekk samt eksos etter som B230FT har en slik mening som ble nevt i en tidliger tråd:::: på alle biler jeg har hørt har det hørt skikkelig dass ut med for langt rør etter siste potta og utblåset.. Blir også soting av ruter og senking. Stian..... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 store er de felga a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bare pass på å ikke ødelegg bilen med masse deler fra nyere 240. det er jo kun 2 år til den er veteran og da verneverdig. IKKE ødelegg den med nye typen fangere, svarte lister over hele, for\bak lykter osv.... Veteraner skal se ut slik som de var da de ble levert nye. Det ser så utrolig teit ut og ikke minst stygt ut med gamle ræva og nye fangere og nye fronten osv.. Orginalt er tingen, slik som den blå, den er pen. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja jeg får se.. Har kjøpt en 240 jaffal.. så jeg får se.. skal lakkeres jaffal.. Vil bygge om altså men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, får tenke på det..... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kan noen fortelle meg hvor jeg får tak i de blinklysglassene????? :thanks Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hmm..er 99%sikker på at du får tak i us blink uten park/kjørelys, altså ett stort blinklys istedefor to-delt slik det er på den.. men jeg kan snakke alfi så kan cato sveise sammen ny eksos helt fra manifoyl i 2.5" meierirør(rustfritt av beste kvalitet) og med 1 simons demper fra bilekstra eller bare en hvilkensomhelst demper fra biltema, SÅ skal du få høre godlyd!:D dette er jp Mk18, disse du tenkte på den dagen du sa du hade funnet felger? (SE HVOR NYDELIGE DE POLERTE!:D) og dette er Mim Juventus, som du må overtale tore til å selge deg:D eller i polert utgave:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 store er de felga a? 17" Peugeot eller Renault om jeg ikke husker feil. Og når det gjelder MIM-felgene mine er de IKKE til salgs, da ligger de bedre i boden min og støver ned blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 festbrems! :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 det er en goe bil du har stian, så du må ikke finne på å bygge den om til den nye typen front og røv. det er min mening.. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 men jeg kan snakke alfi så kan cato sveise sammen ny eksos helt fra manifoyl i 2.5" meierirør(rustfritt av beste kvalitet) og med 1 simons demper fra bilekstra eller bare en hvilkensomhelst demper fra biltema, SÅ skal du få høre godlyd!:D lokta skrøyd Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg