Gå til innhold

Senkesett fra B&G og bilstein sport

Ranger emnet

volvo244tic

Anbefalte innlegg

B&G hadde jeg holdt meg langt unna

Har hatt det på en Polo. Etter 3-4 år var 60 mm senkesettet blitt til et 100/75 mm sett.

Seig ned ca 10 mm i året. Vet ikke hvordan det er til Volvo da, men er sikkert ikke noe særlig bedre der

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B&G hadde jeg holdt meg langt unna

Har hatt det på en Polo. Etter 3-4 år var 60 mm senkesettet blitt til et 100/75 mm sett.

Seig ned ca 10 mm i året. Vet ikke hvordan det er til Volvo da, men er sikkert ikke noe særlig bedre der

også 3-4 år da, hadde det bare vært fortere!!!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anngående dempere, så burde du heller kjøpe bilstein sprint for disse er litt kortere og beregna på senka biler..

gamle bilen min (240 ) hadde bilstein sprint , lesjöfors 40mm og r-sport stag bak , med 235 ,45-17 , da fikk eg den opp på 2 hjul i sving.... (aldri vert så redd uten å vrake) det var vertfall BANKERS kombinasjon :)

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b&g og lesjöfors er samme ja, såvidt jeg vet.

mine lesjöfors er SEXY NAM, jeg bruker de med gule koni sport på hardest instilling, hjulhus tårnstag, gt-stag, stag-bærebru, 24mm 264 stabstag, polyurethaneforinger, etc.

skal love det er stivt og nam.. det er så digg å ta svinger med slikt oppsett.

(original stabstag bak!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER KONGE DA!!

Ikke så lurt da. 100mm senking krever kortere dempere for at fjæren ikke skal sitte løst/sprette ut i dumper. Ikke særlig lurt å komme i god fart over en dump, fjæren løsner, river opp dekket og bilen gyver til skogs.

For ikke å snakke om den ekstra slitasjen på demperene.

B&G er laget i Nederland, går også under navnet Terra

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider