boXer Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 OK. Vi tar en liten compo... Kan bare ha 10 alternativer i poll her så det funker neppe. Kanskje en annen måte å gjøre det på. Men, må jo ikke stemme frem noen vinner, morro alikevel ;) Reglene er som følger: -Du må bruke det bildet som blir lagt ut. -Du kan ikke stjele ferdig modifiserte bilder fra andre. -Du kan ikke modifisere bilder som allerede er modifisert. -Man må kunne se at det er samme bil. Ofret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Legger ut... jeg som har tjuvstarta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Her er min "El Caddie" versjon :D : :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 jeg var relativt snill med den, selv om den ble kombi.. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 tja.. var litt snill jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Har gjort et forsøk jeg også....:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 har gjort noen små mods her jeg også Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Caddie "Integrale HF edition" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 ...ellers ikke så mye endringer. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Fy flate og gode folk er til å modde bilder! Skulle ønske jeg kunne det lige bra, jeg! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Air 63: Må nesten peke på deg og le eller noe... Er ikke lensflare _litt_ oppbrukt? Ihvertfall når det ikke stemmer inn... Det er ihvertfall min mening. Chevyken: Du mekket den som ser best ut foreløpig.. Gidder du forklare hvordan du mekket den så flat? Klippet du vekk en del, og blendet sammen, eller bare "trykket" du flatt? Kongecaddie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Brandtenborg Fy flate og gode folk er til å modde bilder! Skulle ønske jeg kunne det lige bra, jeg! Ekke så vanskelig... bare skaffe seg PhotoShop og prøve det... lærer det fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Chevyken: Du mekket den som ser best ut foreløpig.. Gidder du forklare hvordan du mekket den så flat? Klippet du vekk en del, og blendet sammen, eller bare "trykket" du flatt? Kongecaddie! Takker :) Det er nok litt begge deler! Jeg delte først bildet opp i 2, med tak/vinduer i en del og resten i den andre. Deretter strekte jeg den nederste delen litt ut før jeg begynte å seksesjonere. Til slutt blendet jeg vekk håndtak, lister, sprekker etc. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Air 63: Må nesten peke på deg og le eller noe... Er ikke lensflare _litt_ oppbrukt? Ihvertfall når det ikke stemmer inn... Det er ihvertfall min mening. pek å le så mye du bare gidder, se jeg bryr meg. Mekka bildet bare for morroskyld jeg. HP :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg