Crash Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Morn.. Skal kjøpe meg felger til bilen nå :cocain: har tenkt på brock B1 felger..Men jeg lurer på hvor breie felger/dekk jeg kan ha på(uten å valse)..har tenkt på 9*16 foran og bak(må vel bruke spacer foran).. Noen som vet om dette går på, å ca. hvor dyp kant det er på dem.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Morn..Skal kjøpe meg felger til bilen nå :cocain: har tenkt på brock B1 felger..Men jeg lurer på hvor breie felger/dekk jeg kan ha på(uten å valse)..har tenkt på 9*16 foran og bak(må vel bruke spacer foran).. Noen som vet om dette går på, å ca. hvor dyp kant det er på dem.. går med 9*16 foran må muligens valse litt med mye senking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 går med 9*16 foran må muligens valse litt med mye senking Bilen er helt orginal... Så det er bare å slenge på.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Bilen er helt orginal... Så det er bare å slenge på.. jeppjepp :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Skal du ha9x16 foran, må det nok valses litt ja... Her er et bilde med 8,5x17 foran og max valsing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Da vurderer jeg å kjøpe 7,5*foran og 9*bak...Det byr vel ikke på noe problemer.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Skal du ha9x16 foran, må det nok valses litt ja... Her er et bilde med 8,5x17 foran og max valsing 9*16 med 215-40-16 er mye mindre hjul enn 8,5*17 med 215-40-17..det som utgjør forskjellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 911ruf: Ja, det går sikkert på med 9" foran siden han ikke skal senke. Crash: Ser at du har lyst på 7,5" foran. men det blir ikke pent! brock er ikke pent uten kant. Legg i penger og kjøp 9" rundt om, senk bilen og vals hjulbuene så har du en tøff touring :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 911ruf: Ja, det går sikkert på med 9" foran siden han ikke skal senke. Crash: Ser at du har lyst på 7,5" foran. men det blir ikke pent! brock er ikke pent uten kant. Legg i penger og kjøp 9" rundt om, senk bilen og vals hjulbuene så har du en tøff touring :D Blir nok 9*foran hellothere ..Skal nokk senke40-40 til sommeren.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Skal du ha9x16 foran, må det nok valses litt ja... Her er et bilde med 8,5x17 foran og max valsing Den bilen var farlig lik min,hehe :) Jeg har 8.5*17 foran med 1.5cm spacer foran og 10*17 med 2.5cm spacer bak... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Sorry for store bilder å litt ot... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Det gjør ingenting , det var GROMME bilder :D Fet kjerre du har :) Synd B1 ikke leveres i 18" da hadde jeg handla på sekundet. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Det gjør ingenting , det var GROMME bilder :D Fet kjerre du har :) Synd B1 ikke leveres i 18" da hadde jeg handla på sekundet. Takker :) Enig med deg da hadde jeg skaffet det å,men er en ny type av B1 som har kommet med ny senter kopp og skikkeli høyglanspolert. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Var like biler ja :) fargen, hjula og valsinga vertfall! meget pen overgang fra hjulbuene til bakfangeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Se der ja,fin den bilen din :) Så godt som lik farge tilogmed,hehe. Driver å skal flytte torpedovegg og bygge om skjermbuene bak på min,så blir litt forandringer på den til sommeren :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg