Gå til innhold

Brock B1 E30

Ranger emnet

Crash

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men da ville jeg laget med sideskjørt i stål... Og kanskje klinka på en M3 bakfanger, hvis ikke den blir for brei for de runde skjermene da...

Bilen din ser forresten kjempe rå ut...! Har lyst på E30 som prosjekt bil, og den blir nok i stil som din, hvertfall hvis du skal ha Golf 1 hjulbuer... Men jeg skulle da hatt litt mer diskrè styling, M3 bakfanger og Hartge Frontfanger...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det med stål kanalskjørt men var ikke sikker på skjermene kansje jeg går for det nå,de skjørtene som sitter på den nå havnet litt langt under bilen.

M3 fangeren er fin den men blir litt smal for min,kan jo kappe fangervingene og dra den ut men er brutalt gjort med en M3 fanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn..

Skal kjøpe meg felger til bilen nå :cocain: har tenkt på brock B1 felger..Men jeg lurer på hvor breie felger/dekk jeg kan ha på(uten å valse)..har tenkt på 9*16 foran og bak(må vel bruke spacer foran).. Noen som vet om dette går på, å ca. hvor dyp kant det er på dem..

Heisann...

Jeg hadde e30 før, brukte 9*16 borbet A felger og 225-40-16 med ca 40 mm senking, det gikk fint uten valsing...:)

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det med stål kanalskjørt men var ikke sikker på skjermene kansje jeg går for det nå,de skjørtene som sitter på den nå havnet litt langt under bilen.

M3 fangeren er fin den men blir litt smal for min,kan jo kappe fangervingene og dra den ut men er brutalt gjort med en M3 fanger :)

Kan hende det bare er jeg som er stokk dum, men skal du ha Golf 1 skjermer og stålskjørter nå... Eller skal du ikke ha noen av delene...?

Og tror du virkelig att M3 fangeren blir for smal... Er jo ganske brei rævva på en M3 da... De skjermene er jo 4,5cm....

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det bare er jeg som er stokk dum, men skal du ha Golf 1 skjermer og stålskjørter nå... Eller skal du ikke ha noen av delene...?

Og tror du virkelig att M3 fangeren blir for smal... Er jo ganske brei rævva på en M3 da... De skjermene er jo 4,5cm....

Driver å bygger om bilen igjen ja :)

Må bare få den slik jeg vil,blir aldri fornøyd.

fangeren jeg har nå er breddet såpass,skal ha den ut enda 1.5-2.0cm da er ikke M3 bred nok heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider