CumsteR Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hadde ikke Golf 1 hjulbuer vært drit gromt på E30 da....? Flytta de litt opp og... Så man kan senke bilen mer og fortsatt ha dekket kant i kant med skjermen.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hadde ikke Golf 1 hjulbuer vært drit gromt på E30 da....? Flytta de litt opp og... Så man kan senke bilen mer og fortsatt ha dekket kant i kant med skjermen.... Stemmer :) Det som er planen og,hehe. Fint å få en skjerm kant ytterst på buen som dekke kan gå litt oppi :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Men da ville jeg laget med sideskjørt i stål... Og kanskje klinka på en M3 bakfanger, hvis ikke den blir for brei for de runde skjermene da... Bilen din ser forresten kjempe rå ut...! Har lyst på E30 som prosjekt bil, og den blir nok i stil som din, hvertfall hvis du skal ha Golf 1 hjulbuer... Men jeg skulle da hatt litt mer diskrè styling, M3 bakfanger og Hartge Frontfanger... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Tenkte på det med stål kanalskjørt men var ikke sikker på skjermene kansje jeg går for det nå,de skjørtene som sitter på den nå havnet litt langt under bilen. M3 fangeren er fin den men blir litt smal for min,kan jo kappe fangervingene og dra den ut men er brutalt gjort med en M3 fanger :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Morn..Skal kjøpe meg felger til bilen nå :cocain: har tenkt på brock B1 felger..Men jeg lurer på hvor breie felger/dekk jeg kan ha på(uten å valse)..har tenkt på 9*16 foran og bak(må vel bruke spacer foran).. Noen som vet om dette går på, å ca. hvor dyp kant det er på dem.. Heisann... Jeg hadde e30 før, brukte 9*16 borbet A felger og 225-40-16 med ca 40 mm senking, det gikk fint uten valsing...:) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Heisann... Jeg hadde e30 før, brukte 9*16 borbet A felger og 225-40-16 med ca 40 mm senking, det gikk fint uten valsing...:) Mvh Ottesen ahh.. godt å høre!! bestilt meg 9x16" selv... spent på om det subber. bilen er ganske lav.. kanskje lavere enn 40/40 å damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 husk at innpresset kan være forskjellig nå da... kan hende det tar borti fjærbeinet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Tenkte på det med stål kanalskjørt men var ikke sikker på skjermene kansje jeg går for det nå,de skjørtene som sitter på den nå havnet litt langt under bilen. M3 fangeren er fin den men blir litt smal for min,kan jo kappe fangervingene og dra den ut men er brutalt gjort med en M3 fanger :) Kan hende det bare er jeg som er stokk dum, men skal du ha Golf 1 skjermer og stålskjørter nå... Eller skal du ikke ha noen av delene...? Og tror du virkelig att M3 fangeren blir for smal... Er jo ganske brei rævva på en M3 da... De skjermene er jo 4,5cm.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Skal du ha9x16 foran, må det nok valses litt ja... Her er et bilde med 8,5x17 foran og max valsing offtopic: hvilken styling er det der?? meget pene biler.. Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er rieger infinty styling. Leppe på original ny-type front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 husk at innpresset kan være forskjellig nå da... kan hende det tar borti fjærbeinet ditt. ET 15.... det SKAL vist gå.. men når bilen er såpass lav så kan det subbe i sjermer.. så fjærbeinet tror jeg nok ikke det subber i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Kan hende det bare er jeg som er stokk dum, men skal du ha Golf 1 skjermer og stålskjørter nå... Eller skal du ikke ha noen av delene...? Og tror du virkelig att M3 fangeren blir for smal... Er jo ganske brei rævva på en M3 da... De skjermene er jo 4,5cm.... Driver å bygger om bilen igjen ja :) Må bare få den slik jeg vil,blir aldri fornøyd. fangeren jeg har nå er breddet såpass,skal ha den ut enda 1.5-2.0cm da er ikke M3 bred nok heller. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 en kompiss kjoepte Brock B1 under en tur til Tyskland, han maatte valse og stresse for aa faa plass til 17" erene, men ble kult da. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 ET 15.... det SKAL vist gå.. men når bilen er såpass lav så kan det subbe i sjermer.. så fjærbeinet tror jeg nok ikke det subber i... Jeg tror at med ET 15 så tar det borti fjærbeinet. en kompis av meg måtte ha spacere foran pga at felgen kom borti fjærbeinet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 en kompiss kjoepte Brock B1 under en tur til Tyskland, han maatte valse og stresse for aa faa plass til 17" erene, men ble kult da. har du flere bilder av den bilen eller? den er jo DØNN lik min! forsjellen er vel m3 speila og 17" brock istedefor 16".. har ikke kommet enda meen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg