ford'n Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg tror at med ET 15 så tar det borti fjærbeinet. en kompis av meg måtte ha spacere foran pga at felgen kom borti fjærbeinet ok... har hørt begge deler. mulig det er forsjell på facelift å ikke. vet du hvor store spacere han måtte bruke eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 han brukte 5mm spacer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 For en fin bil..:) fikk lyst på denne fargen jeg å.... Gleder meg til å få på Brock hjula mine å nå.... Spent å se hvordan den blir=) Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 en kopis har 9*16 alle.. med 5mm spacer... fungerer helt fint med 40mm senking... bilen er foresten til salgs.. ta kontakt.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 For en fin bil..:) fikk lyst på denne fargen jeg å.... Gleder meg til å få på Brock hjula mine å nå.... Spent å se hvordan den blir=) 16" eller 17" du skal ha? å skal du valse eller ikke? gleder meg selv jeg. eneste negative med brock b1 er at "alle" har de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 16" eller 17" du skal ha? å skal du valse eller ikke? gleder meg selv jeg. eneste negative med brock b1 er at "alle" har de. Jepp det er det som er negativt ja.. men er en grunn til "alle" har de da.;) Det er 17*10 og 17*8,5 m/pollert kant. Valsing må til ja... Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg