Crazy Corsa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hei, jeg skl bytte røret fra luft-filteret og ned bak og på siden innsuget, også lurte jeg på om det er noen som har gjort dette fra før og kansje har noen "triks" de kan gi meg? er sinnsykt trangt og gruer meg som bara det :S hehe Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei, jeg skl bytte røret fra luft-filteret og ned bak og på siden innsuget, også lurte jeg på om det er noen som har gjort dette fra før og kansje har noen "triks" de kan gi meg? er sinnsykt trangt og gruer meg som bara det :S hehe Det har jeg forska på og, og jeg har vel egentlig kommet fram til at det er altfor trangt til det.. hvis ikke du skal ta ibruk klipp og lim metoden i karosseridelen. Det du kan gjøre er vel å kjøpe et Dbilas innsug, den har inntaket på "rette" siden. men de koster skjorta. En annen mulighet er jo å flytte luftfilteret til andre siden, over girkassen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 har kjøpt nytt rør allerede:P så jeg går nok for og bytte det:P prata med en som hadde gjort det før og han skulle kansje hjelpe meg:) Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 har kjøpt nytt rør allerede:P så jeg går nok for og bytte det:P prata med en som hadde gjort det før og han skulle kansje hjelpe meg:) Har gjort dette selv og det er jævlig trangt...hehe Men det går. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har gjort dette selv og det er jævlig trangt...hehe Men det går. har du noen "stall" tips på bytting? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Men mener att kjøleveske tanken bør løsnes. Er 3år siden jeg gjorde det. Var når jeg monterte Nos... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 oki.. takk, er sykemeldt nå så får ikke gjort det selv.... er sinnsykt kjiipt og kjøre rundt med hull i den slangen der ass.. :( Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 da var røret bytta, og alle hestene er tilbake fra "beite" hehe... digg å slippe fjuskinga ass.. :P *glede seg til all telehiven er borte* får så uuuuutrolig vondt i huet når jeg treffer en dump i alt for stor fart, og dt er MANGE av de dumpene her ute i follo.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg vet var der en tur i går!! Si i fra hvis du skal ha noe mer til corsa`n din da!! Har en del deler liggende... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg vet var der en tur i går!! Si i fra hvis du skal ha noe mer til corsa`n din da!! Har en del deler liggende... Fett, som hva da? :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 En del, har ikke oversikten enda da verkstedet blir i orden i løpet av uka. Men skaffer ALT. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 En del, har ikke oversikten enda da verkstedet blir i orden i løpet av uka. Men skaffer ALT. kan du ikke sende meg en PM en gang da, så kan jeg jo eventuelt komme og se hva du har.. :P eller noe.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg