Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Så pent ut, ass! :thumb

Gjort lignende før, eller? Ser ut som det ble veldig proft resultat! :)

hehe, takk takk:) Aldri gjort dette før nei, for å være helt ærlig har jeg aldri pusset noe, grunnet, lakkert og klarlakka før :P så dette kommer fra ren naturtalent;) neida, hehe:P men faktisk første gangen ja, ble skikkelig fint, ser ut som nytt alt sammen :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er alt montert i bilen:)

Ble veldig fornøyd, såg skikkeli bra ut nå:) Må vaske interiøret snart, hehe.

Har ikke verdens beste kamera heller:(

Planer om å lakke mer eller?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet første lass av deler som skulle komme til interiøret, blir bra med nytt;)

20.jpg

Kommer vel mere snart, noe måtte bestilles fra tyskland.

Kjedet meg litt også i dag, så jeg la opp en bestilling til:P

Panserforlenger og 2 rillers emblemfri grill. hmm, jaja, billig.. så bestilte, kommer i lag med lyktene om 14daga;)

spent på hvordan fronten blir med ny grill, badlook og de svarte lyktene. hmm, håper det blir bra:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med grombil kim:)

ser veldig fin ut,har enda ikke sett den i real life,men ring en dag du er ute og ruller, de lyktene du har på nå,viss du skal selge de skal jeg ha de, ene frontlykten min har fått en fin sprekke,så er ikke så veldig bra når den skal selges:(

bra du beholdte felgene fra gti`en, så veldig bra ut på vr6`en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet første lass av deler som skulle komme til interiøret, blir bra med nytt;)

20.jpg

Kommer vel mere snart, noe måtte bestilles fra tyskland.

Kjedet meg litt også i dag, så jeg la opp en bestilling til:P

Panserforlenger og 2 rillers emblemfri grill. hmm, jaja, billig.. så bestilte, kommer i lag med lyktene om 14daga;)

spent på hvordan fronten blir med ny grill, badlook og de svarte lyktene. hmm, håper det blir bra:)

Er det nye orginaldeler du har handlet? Lyst til å dele med oss hva disse delene kostet? Sikkert flere enn meg som så noe de manglet/ville erstatte på dette bildet ;)

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider