Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blinklyset kan man lett lage plass til i lykte-delen vedsiden av ryggelyset.

Bare og borre hull, finne frem loddebolten og plastsveise over blinklys-sokkelen fra den gamle lykte-delen.

Hør på sjefen'a..;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-m, hørte han nevnte at han skulle gjøre det! Hehe. Regner med det er samme person vi tenker på.

Hehe, er nok stor sannsynlighet for det ja.. :D

Hør på sjefen'a..

:lol

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håh din lille ku-gutt :) kom hit ska jeg sveise sammen øra dine ;)

Kommer nedover fra lørdag til tirsdag/onsdag forresten...

...og det sier Mr. Frency French! ;) Hihi.. Du kommer nedover stadig vekk du, men hører nå aldri fra deg! Buuuhu! :shake

Beklager stor OT Kim..:(

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke ta den helt ut når du først er i gang ?

3423A4339232327Ffp73Enu3D3233B3E2473E6733EWSNRCG3D32328576373A36nu0mrj.jpg

Dette var jo utrolig pent da, kanskje noe å tenke på når man først holder på med bakluka ja:) spørs hvor flink han som skal sveise for meg er å bøye til ei slik plate:P hehe, har ikke tid til å vente på ferdig formet siden vi starter allerede til helga med å fikse bakluka:/ Så får jo se, hmm, må jo eventuelt skjære av toppen av orginal lykta eller et det "bare å brette over"?

å fikse nytt blinklyshull osv er ikke noe problem, ser ikke på det som noen hindring nei:)

OLEEEEE! IKKE OT HER!!!! hehe, neida:) går bra;)

EDIT:

måtte prøve å modifisere litt ut i fra bildet til marvil.

slik ble det:P

test1.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Dubmod/GIMP-mod Cleen III er ett eksempel på hvor pent cleen bakluke kan bli, dersom skiltet ikke bare er festet utenpå fanger, men dersom det er en egen skiltplassering..

61vk.png

Ellers var den shava lykten drittøff! Ligner mye på den Golfen i Street Legal Racing Redline!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Starte med et lite bilde, tatt etter nyvask:)

38.jpg

Lite å fortelle om bilen fortiden, Baklukeprosjeket har blitt utsatt til mai, pga pengemangel etter en hard påske. cheers

Så da blir det flere nye bilder :)

Ellers har jeg kost meg litt med å lage ny hatthylle, litt glassfiber osv.

glassfiber.jpg

Får ta bilde av ferdig resultat senere, har ikke trekt den ennå.

Eller er nye foringer bestilt, er så utrolig slitte de bak, ubehagelig å kjøre. Så det vil bli skiftet så fort de kommer..

Noen som skal til Lånke 29. April? NGK arrangerer treff (Banekjøring o.l) Dit skal jeg:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har spurt om det før, men hvordan fikk du ut de greiene som blåser luft i kupeen (3stk, en på hver side, en i midten) som du lakkerte..? :)

Edit; Hadde visst spurt om det før.. :P

Nejda, ikke noe problem å ta ut disse

ta ut alle 4 rillene, bare å stappe 2 fingrer i å nappe ut.

Den til venstre har 4 skruer, 2 inni (Bak rillene) og 2 nederst, ta ut hovedlysbryteren så ser du en, så tar du va det lille dekselet ved siden (airbag, abs varsellampe dekselet) så ser du en skru, så er det bare å ta det ut.

Den i mitta har også 4 skruer, 2 bak rillene og 2 nederst, da må du ta av det lille dekselet til høyre for cdspilleren for å se den, og så må du av dem det andre dekselet på venstre side for cd spilleren for å se en.

så har vi den til høyre, den har bare 2 skruer, begge er bak de rillene.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider