Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Halla!!

Så du skrev at du ville bytte lykter..jeg trenger en slik høyre side..

kjøper selvfølgelig begge..gi el lyd hvis du vil forhandle

praes@hotmail.com

mvh

Marcus

Hei, Vet ikke hvordan det blir ennå, mulig jeg har kjøper på de allerede, men skal gi en lyd fra meg viss jeg skal selge de:)

PENT, Go for it. Ingenting som VR6, kjørekomfor til 100000.

Nydeli bil. *applaus*

Takker så mye:)

--------------

Kjedet meg noe grusomt i dag, hehe..

Er vel litt "harry" men kommer jo ikke til å bli brukt :P Kanskje skremme noen:P

32.jpg

Strober... :P

31.jpg

Modifisering av blinklys fram, laget nytt hull og limt fast pakning+ silikon for å få det tett.

Her er en liten filmsnutt:P

33.jpg

http://7kt.net/vr6/strober.AVI

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, harry var vel ordet, men kan sikkert ha mye morro med det.. :P

Fått deg en saftblander på taket, så hadde du vært klar for en morsomt tur på E6.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få på de blå pærehettene :D

husker jeg innstalerte slike i de orginale tåkelyshulla på golfen..

hadde en morsom tur til oslo med de..da en god del folk alltid pleier og yppe til og kjøre om kapp var det bare og slippe de forbi, kjøre i fartsgrensa et lite stykke, kaste'n i 3 gir og skru på blitzerne og følge etter...

hehe da ble de fleste TEMMELIG slappe i gassfoten etterhvert, ja en type blinket seg faktisk inn til siden og stoppet :P

Kjørte med de tur / retur oslo 1 gang, men tok de ut etter det.

Er jo ikke akkurat pent og leke politi, når man egentlig er røver :P

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få på de blå pærehettene :D

husker jeg innstalerte slike i de orginale tåkelyshulla på golfen..

hadde en morsom tur til oslo med de..da en god del folk alltid pleier og yppe til og kjøre om kapp var det bare og slippe de forbi, kjøre i fartsgrensa et lite stykke, kaste'n i 3 gir og skru på blitzerne og følge etter...

hehe da ble de fleste TEMMELIG slappe i gassfoten etterhvert, ja en type blinket seg faktisk inn til siden og stoppet :P

Kjørte med de tur / retur oslo 1 gang, men tok de ut etter det.

Er jo ikke akkurat pent og leke politi, når man egentlig er røver :P

Hehe...tullbukken..:hammer

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har våren kommet her jeg bor og nyvaskede bilder og sommerfelger ser man over alt, så tenkte som så i går jeg også at jaja, får vel montere alt sammen jeg også da:)

Starte med å skifte dekk, 2 stk var så utrolig utslitt, ikke spor igjen, og var ikke luft i det ene, jaja tenkte jeg, holder vel til mandag. kjørte fra garasjen og opp for å fylle luft i det som manglet det. Fant frem kompressoren og gikk til dekket, tru hva som hadde skjedd? Vrengt seg av, heldigvis på den måten at felgen ikke har tatt i bakken så det gikk bra. var ganske daff da og skulle til å legge om til vinterdekk å skrinlegge alt. kl. var 7 på kvelden og er jo ingenting som er åpent nå av dekk forhandlere. Skader vel ikke å ringe å prøve, så jeg ringte til daglige lederen å fortalte situasjonen og fikk faktisk et ja fra han, da var det bare å kjøre nedover med dekka å få 2 nye dekk, ble 300kr dyrere fordi jeg ødela 1 time av vorsspielet hass:P Men dekk ble det:D

Vasket å slengte på alle delene på bilen, ble bra. ikke helt nyvasket på disse bildene her men, mangler å shine opp igjen listene, får ta det i morgen tenker jeg. kun soting av ruter og noen småting som mangler så er den bra:)

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

Ble veldig fornøyd med resultatet jeg i allefall:) får skru den litt mere ned nå så den blir litt lavere så er det bra:) Så blir det noen skikkelige bilder, får bruke litt lukketid neste gang:)

Har tenkt en del, å det er en ting jeg er misfornøyd me me bilen, bakparten

3.bmp

Noen som vet hva som kan gjøres for å få den bra? svise bakluka? men hvor skal jeg plassere skiltet? hmm.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette...

Ang baken - clean bakluke...

Er veldig normalt blitt på 3'ere, men det ser veldig bra ut...

Lage til skiltplass i bakfangeren går ann...

Evt lime fast i ruta, men det ser ikke like bra ut igjen da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, her er det fint nå ja, mesteparten av snøen er borte, kun litt på midtrabatter igjen pga brøytinga, ellers fint:) Ikke lenge før buskene blomstrer å slik nå:D

Bakluka ja, hmm. vil ha plass til skilt, men ikke i vinduet, huff.

Her er en golf jeg og en kamerat såg på når jeg skulle handle bil, vr6 dette også. Her er hans metode på skiltplassering, var ganske fint, vil helst ha det slik selv. Men hvordan? er vel ikke enkelt dette tenker jeg?

SA400059.JPG

Har forresten noen skjermbreddere liggende, men vet ikke om jeg skal ha de på eller ikke. hva synst dere? Trur bilen er penest uten jeg, får holde de inntil å se.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, her er det fint nå ja, mesteparten av snøen er borte, kun litt på midtrabatter igjen pga brøytinga, ellers fint:) Ikke lenge før buskene blomstrer å slik nå:D

Bakluka ja, hmm. vil ha plass til skilt, men ikke i vinduet, huff.

Her er en golf jeg og en kamerat såg på når jeg skulle handle bil, vr6 dette også. Her er hans metode på skiltplassering, var ganske fint, vil helst ha det slik selv. Men hvordan? er vel ikke enkelt dette tenker jeg?

SA400059.JPG

Har forresten noen skjermbreddere liggende, men vet ikke om jeg skal ha de på eller ikke. hva synst dere? Trur bilen er penest uten jeg, får holde de inntil å se.

Du får jo kjøpt fangere med slikt skilthull, det er nok det letteste om du ikke er veldig higen på å modde å gjøre alt selv, da går det nok noen timer med glassfiber.

Hjulbuelistene kan jeg overta for deg ;)

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider