Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det nye orginaldeler du har handlet? Lyst til å dele med oss hva disse delene kostet? Sikkert flere enn meg som så noe de manglet/ville erstatte på dette bildet ;)

Er ikke billig me orginal deler:P

De innsats greiene, rille tingen koster 182,40 pr. stk.

Knottene koster 21,20 pr. stk.

Sigarettenner (komplett) koster 99,18.

Så hele greia ble på 1 115,48 for så lite:P IKKE BILLIG SOM SAGT! :( men slik er det å handle orginalt.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer speil også nå i samme slenge, noen som har noe tips?

Er masse å velge mellom, men vil ikke ha noe som ikke passer bilen:P

Ser maxam-tuning.com har en del.

blant anna disse:

1-FKMM01M.jpg

30-FKMR01M.jpg

Vil ikke ha noe chrome eller karbon greier siden jeg ikke har noen av delene fra før.

Men hvis jeg skal bestille elektriske, hva trenger jeg? 3 ledninger eller 4 ledninger el. speil?

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha speil som passer bilen best, så beholder du de originale. Men hvis du absolutt skal bytte til noe som kanskje er litt "kulere" ville jeg gått for de speilene nederst på bildet. Alle sånne m3 lignende speil passer ikke på no spør du meg. Jo, passer kanskje på en m3 faktisk:D (under tvil) Hehe. De nederste er jo litt mer cleane også.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hvorfor nye deler? luftingen altså

luftingen? hmm, hvilke deler du tenker på? de luft rillene, sigarett tenner osv?

Speil ja, hmm. er ganske usikker om jeg skal bytte, får se. bare noe jeg kom på i farta menst jeg surfet litt rundt etter noe kult å ha på bilen :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luftingen? hmm, hvilke deler du tenker på? de luft rillene, sigarett tenner osv?

Speil ja, hmm. er ganske usikker om jeg skal bytte, får se. bare noe jeg kom på i farta menst jeg surfet litt rundt etter noe kult å ha på bilen :)

Ja lurte bare på hvorfor nytt når en kan få det til en brøkdel av prisen på huggeri? gamle ødelagt eller?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lurte bare på hvorfor nytt når en kan få det til en brøkdel av prisen på huggeri? gamle ødelagt eller?

Oki, hehe, men er ingen huggeri i rundt her på maaaaange mils avstand, og ikke sikkert de har golf 3 engang. Hadde det vær huggeri ganske nære så hadde jeg nok skaffet der:)

Det gamle var ødelagt da, de 2 lufterne i midta ville ikke holde seg på plass opp og ned, og den til venstre for rattet manglet justeringsinnmaten.

3 av 4 låsknopper var knekt.

sigarett tenner mangler.

Liker å ha alt interiør komplett og fint, så derfor jeg skaffer det slik at alt er bra:)

Føler ikke tap på noen ting siden jeg fikk bilen sinnsykt billig;)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, hehe, men er ingen huggeri i rundt her på maaaaange mils avstand, og ikke sikkert de har golf 3 engang. Hadde det vær huggeri ganske nære så hadde jeg nok skaffet der:)

Det gamle var ødelagt da, de 2 lufterne i midta ville ikke holde seg på plass opp og ned, og den til venstre for rattet manglet justeringsinnmaten.

3 av 4 låsknopper var knekt.

sigarett tenner mangler.

Liker å ha alt interiør komplett og fint, så derfor jeg skaffer det slik at alt er bra:)

Føler ikke tap på noen ting siden jeg fikk bilen sinnsykt billig;)

På sjøholt er det 2 huggeri(som ikke akk er i bakgården din da) som har sikkert 5-6 golf 3 er, har selv vært å plukket litt lufte riller der, men er mer igjen for å si det sånn. :D

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sjøholt er det 2 huggeri(som ikke akk er i bakgården din da) som har sikkert 5-6 golf 3 er, har selv vært å plukket litt lufte riller der, men er mer igjen for å si det sånn. :D

Å, okej. får ta turen innom neste gang jeg skal til ålesund å se om jeg finner noe å plukke:) blir vel ikke så veldig lenge til heller tenker jeg, er ganske ofte i ålesund:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, gikk gjennom en inspirasjonstråd om dashbord modifiseringer, fant en jeg likte veldig godt.

1.jpg

Synst dette var veldig tøft gjort:)

Men time will show om hva jeg gjør videre, må først få ferdig alt som er bestilt før jeg begynner med noe mer:)

Golf 3 GTD Spec har en lignende oppskrift på den ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 3 GTD Spec har en lignende oppskrift på den ;)

Liker den løsningen du har der, vurderte dette selv, men så gjorde jeg det på en litt anne måte, her har du litt å hente inspirasjon i fra.

Løsning i gamle bilen til Rayander

DSC00022.jpg

tvmedpupper.jpg

Min inspirasjon

dash.jpg

og hvordan mitt ble

DSC02908.jpg

DSC02909.jpg

DSC00048.jpg

DSC00047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider