Viking067 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Mer kommer....... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 STI-lig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 STI-lig. Kunne ikke sagt det bedre!! kiddie Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Viking: Din nybil? Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ikke min nei.Den kommer visstnok på acr :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 fet bil detta ja. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Liker de nye wrx-ene jeg! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Viking: Hehe, nydelig :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hva er det med dere "øyboere" dere har jo dem feteste bilene andre bare kan drømme om jo :/ Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hva er det med dere "øyboere" dere har jo dem feteste bilene andre bare kan drømme om jo :/ skulle jeg også hatt, men disse for jo bilene billige, gjør jo vi også, men må betale den gode norske stat med 50/60% ekstra på prisen ved siden av.. onfiredevi Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 tipper vi kan følge opp ordtaket alle gode ting er 3... eller hva viking? eller 5 (EVO9, STI06, STI04, STI02PPP, WRX02 Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Må ikke glemme RX8`n da, selv om den er for salg :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 De har fete biler på svalbard ja, men det er kanskje kjipeste stedet i verden å bo så litt må de kunne unne seg.. personlig hadde jeg ikke bodd der selv om de hadde kasta en impreza etter meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 De har fete biler på svalbard ja, men det er kanskje kjipeste stedet i verden å bo så litt må de kunne unne seg.. personlig hadde jeg ikke bodd der selv om de hadde kasta en impreza etter meg hehe,er du så sikker på det? ja dei kan ikkje få alt i pose og sekk;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg