"Rabbit" Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Heihei! Har pelt av de hjulbue listene som er orginalt på GTI nå.. men da blir jo de gamle dørlistene for korte.. (vis dere skjønner) siden hjulbuelistene har gått ned der dørlistene slutter.. Har en 3-dørs så da lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de dørlistene som sitter på 3-dørs uten hjulbue lister?? Eller om noen har dette å selge meg?? =) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hm... du får et problem der. gti listene er litt anderledes enn cl og gl listene. så skal du fjerne bredderne, så må du bytte alle listene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvis du skal ha dem uten hjulbuelistene så må du vel bare få tak i kantene fra en CL/GL. Finnes sikkert på høggern/Møller eller andre som selger VW-deler.. Autospar tror jeg bare har med hjulbuelister. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hm... du får et problem der. gti listene er litt anderledes enn cl og gl listene. så skal du fjerne bredderne, så må du bytte alle listene. Ja..planen er å bytte ut alle fire listene.. så trenger listen bak..til døra foran.. + den lille biten på forskjemen.. Ringte norsk bildele senter,men de plukka vist ikk av sånt de.. :S Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 sorte eller lakkerte ? mulig jeg kan ha noe liggende. det står desuten plenty med Golf III på ØBD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 sorte eller lakkerte ? mulig jeg kan ha noe liggende. det står desuten plenty med Golf III på ØBD. ØBD? Hvor er det? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 sorte eller lakkerte ? mulig jeg kan ha noe liggende. det står desuten plenty med Golf III på ØBD. Helst lakkerte=) hadde vært supert! hva er ØBE? hehe Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Helst lakkerte=) hadde vært supert! hva er ØBE? hehe Si ifra hvis du kommer over "to stk sett" da...:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Østfoll Bildemontering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg