Gå til innhold

Dårlig tilpassing av grill

Ranger emnet

Jeanett

Anbefalte innlegg

Herregud, prøver å få satt på den nye grillen jeg fikk i går! Den er jo umulig å få til å sitte ordentlig. Er jo ikke akkurat lett å få tilpasset....på den andre grillen jeg hadde så var festene øverst på grillen knekt, så den var bare festet med et par skruer...Så jeg trodde kanskje at jeg kunne få denne nye grillen til å sitte ordentlig da...

Hørt flere av dere stripser og sånt for å få den til å sitte, hvor på grillen stripser dere da? Er jo ikke akkurat lett å komme til egentlig..

Sitter den på den ene sida så spretter den plutselig ut på andre sida...

MVH

Jeanett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har hørt mange som sier det. Etter hva jeg husker ( lenge siden jeg har sett under panseret på min nå) så er det en kant øverst på grillen der festene er. Hvis grillen er helt umulig å få på ville jeg kappet av festene og skrudd den fast i frontplata med selvgjengende skruer. Skal du feste med strips må du lage flere hull og det blir ikke så pent, samt vanskeligere å demontere/montere grillen.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg borret ett hul i den plata som er over grillen, og et lite hull i grillen, helt yttert på hver sin side, og brukte ståltråd, mindre synlig enn strips........ vanskelig å forklare uten bilder

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er irriterende..Når jeg trykker litt hardt på den ene sida så spretter den jo av på andre sida..og jeg har null tålmodighet når det gjelder sånne ting...

orker ikke å begynne å skru masse greier asså....hmm..

vært sånn med alle grillene jeg har hatt.... noe dritt....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er irriterende..Når jeg trykker litt hardt på den ene sida så spretter den jo av på andre sida..og jeg har null tålmodighet når det gjelder sånne ting...

orker ikke å begynne å skru masse greier asså....hmm..

så masse greier er det da ikke :) trengs nødvendigvis bare å borres 2 hull, ett i hvert hjørne av grillen, så stripses den fast rundt frontplata..

sandefjordsgolf? fler bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så masse greier er det da ikke :) trengs nødvendigvis bare å borres 2 hull, ett i hvert hjørne av grillen, så stripses den fast rundt frontplata..

sandefjordsgolf? fler bilder?

Neida, hehe, skal da få klart å få 2 skruer fast ja...hehe:)

Sandefjordsgolf ja...er på jobben nå, så her er det hvertfall dårlig med bilder, muligens noen hjemme på dataen. Tror forresten jeg så deg/din bil i larvik i forrige uke..gikk opp et lys når jeg passerte en veldig lav golf hvertfall, satt på med noen jeg da... så det står larvik hos deg så....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanett.. den grillen er samme som autospar selger.. JOM av merke..

samme grillen som jeg har for øyeblikket.. litt jalla passform.. men min sitter egentlig bra.. og da er den kun festa i 1 klips på toppen.. alle andre har brekt

Ok..jaja..kjøpt er kjøpt...så får bare feste den så godt som mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider