Gå til innhold

Hei! Trenger styling-tuning råd!

Ranger emnet

Golf_Larsen

Anbefalte innlegg

hei! :hello: Er ny på dette forumet! har en 94 mod 1,8 GL gått 115'. brilliantsvart metallic.

- har skaffet meg sotede baklykter (utrolig fint på svart bil)

- 15 mega sagera felger (ooooohh.... jada... litt stramt budsjett kanskje)

- FETT anlegg!!!!

- har nettopp lakket noen øyelokk (litt bad look). er ikke sikker på om jeg vil feste dem på orginallykten, for jeg er så fasinert av angel eyes!

- King Dragon luft filter (fjernet den nå. er litt usikker)

Så til spm.:

- hva skal en ynkelig 18 åring gjøre med bilen sin så den kjapt, trygt og billig blir fin å se på og kul å høre på ?

- vil jo skaffe meg effektanlegg

- må/vil ha angel eyes? råd til hvor jeg kan skaffe meg noen billige???

- kom gjerne med forslag???!!! ;)

[-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..)

[x] 1998 Mercedes C180 Sport

[x] 1991 BMW 325i e36 (helt original)

[x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. takk for tips og råd.

glemte å si at den er senket. installerte gassdempere og senkefjærer på den når jeg fikk den. bilen er genial nå.

så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller?

har noen peil på hvor jeg får emblemfri grill? og hvor jeg får noen greie og ikke så altfor dyre angeleyes? (Hella skal ha 3500 for sine ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke noe om effektanlegg i vedleggene deres? bør jeg holde meg unna da eller?

har noen peil på hvor jeg får emblemfri grill? og hvor jeg får noen greie og ikke så altfor dyre angeleyes? (Hella skal ha 3500 for sine ...)

Effektannlegg er ikke hovedprioritet, men helt greit å ha, blir fin lyd av det.. Har SuperSprint på min :D

Emblemfri grill får du hos autospar.no, maxam-tuning.com, eyecandyracing.no (449,-), og mange andre steder

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. takk for tips og råd.

glemte å si at den er senket. installerte gassdempere og senkefjærer på den når jeg fikk den. bilen er genial nå.

Jeg kjøpte emblemfri grill og angel eyes hos Autospar, og det gikk greit, men dobbelt sjekket på forhånd at alt var på lager. Bestillingsvarer hos dem har en tendens til å bli utsatt en del på leveringstid.. :P

Så den kan være en idè å sjekke litt rundt om noen faktis har varene på lager først.

Effektanlegg er morro, men som noen sa, ikke førsteprioritet. Koster en del, men ser bra ut (helst med dobbel nesten-firkanta utblås) og gir bra lyd.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker masse for råd!

Er rett det med å sjekke opp i lagerstatus... maxam-tuning er billig, men det resulterer til et ganske skrapet lager... skal se hva jeg får til...

forresten, hva type effektanlegg har folk? pris? bruker man erstatningsrør her eller har man komplett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker masse for råd!

Er rett det med å sjekke opp i lagerstatus... maxam-tuning er billig, men det resulterer til et ganske skrapet lager... skal se hva jeg får til...

forresten, hva type effektanlegg har folk? pris? bruker man erstatningsrør her eller har man komplett?

Jeg har Simmons DTM dobbel - fra kat og bakover...

Kostet meg 4000 hos Svendesen Eksos på ensjø....

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay... vurdere akkurat det samme anlegget... de skal ha 3700 på bilxtra.

har noen her erfaring med Maxam? tenker på leveringstid og når de får varer på lageret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider