Kristian S. Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Snowcapsa må være lakkert, hvis ikke ser ikke noe stilig ut. Sånn ble det på Sølvpilen. Synes det ser fett ut. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Konge :) Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 en ting en må huske på, når det er snø på panseret så må det måkes av, samme hvor mye det er, for når du byner å kjøre så går alt ned i varmeapp. å da dugger det som et helvette! da tetter det seg, har prøvd det der ja. Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei... Lurte på hvordan Snow Capsen er montert... Er det noen som har eller kan ta bilde på undersiden av en umontert Snow Caps? 75-85... Takker for svar Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bare trykke nedi, er bare plast "klips", litt trangt og få nedi. Har et bilde, men du ser vel ikke så mye. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 okay, takker... :D men er det ingen som har et som ikke er montert? selges de ennå på volvo butikkene? Takker for svar... Gunnar Bodø Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg fikk min fra Bilia på snarøya i værtfall. Kosta 170kr elns. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Snowcaps er sikkert praktisk, men gud hvor stygt det kan være og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvis noen kan skaffe/gi meg et sted hvor jeg kan kjøpe snowcap's te 242'n og 262'n min hadde jeg blitt glad=) Jeg hadde en på 242'n, men når jeg lå å cruiset i 140km/t på Einafjorden og møtte på en trailer med MASSE vind sprakk plutslig 2 av 3 fester og den festa seg fast i vindusviskeren istelle for å blåse av. Hell i uhell kan man kanskje si........ Vil ha=) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 gå til din nermeste volvo forhandler. de har. Jeg ringte til Bilia på snarøya ( gamle fornebu) og spurte om de hadde snow cap, karen leita i 2min på pc, og det hadde han. Tok ca 1time fra jeg ringte til jeg hadde den i hånda. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Snowcapsa må være lakkert, hvis ikke ser ikke noe stilig ut. spørs åssen resten av bilen ser ut synes jeg..om lister, viskerarmer o.l. er sorte, synes jeg det er velså tøfte med sc'n også sort.. men om man lakkere alle andre smådetaljer er det klart finest med lakkert sc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 spørs åssen resten av bilen ser ut synes jeg..om lister, viskerarmer o.l. er sorte, synes jeg det er velså tøfte med sc'n også sort.. men om man lakkere alle andre smådetaljer er det klart finest med lakkert sc! ja, ta min feks. jeg har jo gr.a. vinge. jeg ville aldri lakket en original gr.a. vinge!! mao. sort vinge, sort snowcaps. men, på 86'-> kan jeg være enig, da snowcaps ser mindre kult ut på de, mener jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 steike. har også lyst på snowcap. passer på 264a ? Tippe det er samme greia som 240?! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ja tipper det. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Malone:Snowcaps passer nok til bilen din også Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg