BE18068703 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvor mange utganger til forsterker har denne spilleren? Jeg trenger minst 2. Har ikke peiling på anlegg, men fyren på audio sjappa sier jeg trenger 2 hvertfall.. http://www.brl.se/default.aspx?mc=5&c=5&p=3592 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Virker som det er to utganger på denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvor mange utganger til forsterker har denne spilleren? Jeg trenger minst 2. Har ikke peiling på anlegg, men fyren på audio sjappa sier jeg trenger 2 hvertfall.. http://www.brl.se/default.aspx?mc=5&c=5&p=3592 CD/MP3/WMA-spelare med mini USB-ingång på fronten. Koppla in din bärbara MP3-spelare eller USB-minne, direkt i fronten på bilstereon. Den styr MP3-spelarens volym och byte av låtar och visar även filnamn. I övrigt har denna bilstereo inbyggd hög uteffekt på 4x50W, 4-kanals lågnivå, RDS-radio och fjärrkontroll Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE18068703 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 2 eller 4? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 2 par utganger... Altså 4 kanaler... Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 4. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE18068703 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 OKI, så da kan det kobles til 2 forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jau.. eller en forsterker med 4 kanaler.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE18068703 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Virker sikkert dumt, men hvor i teksten står det noe om utganger, kunne dere lese det der eller visste dere det bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det står, som Audio-Art har skrevet i rødt over, "4-kanals lågnivå". Det er stikkordet for linjeutganger, eller lavnivåutganger som enkelte fortsatt sier her på den riktige siden av grensen. 4-kanaler = 2 par linjeutganger = Front & Rear line outputs = 4.0 Pre-outs = 2+2 forforsterkerutganger... tror det skulle dekke de fleste varianter som måtte dukke opp. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BE18068703 Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nå skjønnte jeg litt mer. Er litt viktig at spillern har mer enn 1 utgang så ville være sikker før jeg handla på nett:) Er det noen som har erfaringer med LG spillere? Holder de mer enn 1 mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg