Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ingenting overrasker meg lenger når vi har fått SV i regjering. Siden jeg IKKE stemte SV, ønsker jeg herved å håne alle som stemte SV! Nå kan dere sitte der med lang nese.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 syklister som SYKLER over fotgjengerfelt kan med loven i hånd kjøres på...haha..er så jævla gøy hver gang en sykkel idiot skal sykle over fotgjengerfeltet og jeg kjører fort mot vedkommende og tuter som bare det..haha...setter hjertet i halsen flere av dem..og om noen skal klage på min oppførsel så tar jeg bare ut brosjyren fra biltilsynet som beviser at jeg har rett!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Du har forkjørsrett, ikke påkjørsrett ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Du har forkjørsrett, ikke påkjørsrett ;) Merca mi har påkjørsrett..haha..en bekjent har kjørt på en syklist på denne måten..noe som resulterte i ødelagt sykkel (sånn gammal blitz-hippie sykkel) og noen riper i frontfangern hans..enden på visa ble at han fikk erstattet ny fanger på syklistens reiseforsikring.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Man skal uansett der det er fotgjengerfelt avpasse farten, så jeg tror nok du allikvel får deg en smekk klarer du å klaske en syklist i asfalten i et gangfelt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Man skal uansett der det er fotgjengerfelt avpasse farten, så jeg tror nok du allikvel får deg en smekk klarer du å klaske en syklist i asfalten i et gangfelt :) hmm.. Wasnt me Devil Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hva faen? Tror syklistene at de eier veien? Veien er for biler, ok? Ikke for joggere, syklister, gamle damer med gåstol osv. Det finnes faktisk FORTAU for sånt. Jeg er så lei av de helvettes syklistene, sykler på veien der jeg skal gjøre. NÅR DET ER EN SYKKELVEI DER! Girer bare ned og peiser forbi, fordømte idioter. Skal faen ikke være forkjørsrett for syklister, skulle vært åpen jaktsesong med pickups! 100% enig med Pasient, gir meg drapstanker når eg ser syklister sykle på veien :ex_machin Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Får se hvem som får vondt den dagen det smeller.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Prøv å sykle en tur i sentrum før dere uttaler dere om hvor dumme alle syklister er etc.. Sykler masse om sommern, men følger trafikkregler og har skjelden noen problemer med det. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 men følger trafikkregler og har skjelden noen problemer med det. Nei. fordi du samarbeider med de som kjører, men de som bare sykler ut i veien og skjærer rett over foran deg osv.. De er pain i byen.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nei. fordi du samarbeider med de som kjører, men de som bare sykler ut i veien og skjærer rett over foran deg osv.. De er pain i byen.. Joda, ser noen av dem innimellom, men egentlig ikke så ille som folk prøver å få det til å virke som her (og jeg kjører temmelig mye i sentrum). Mitt inntrykk er egentlig at de fleste prøver å følge traffikregler, men er jo alltid lettest å se de som kjører villmann. Men håper folk har i bakhodet at når de kjører bil er det ikke spesielt kult å kjøre på en syklist uansett hvem sin feil det er.. tror ikke du føler deg spesielt kul om du kjører ned en syklist og dreper ham. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Joda, ser noen av dem innimellom, men egentlig ikke så ille som folk prøver å få det til å virke som her (og jeg kjører temmelig mye i sentrum). Mitt inntrykk er egentlig at de fleste prøver å følge traffikregler, men er jo alltid lettest å se de som kjører villmann. Men håper folk har i bakhodet at når de kjører bil er det ikke spesielt kult å kjøre på en syklist uansett hvem sin feil det er.. tror ikke du føler deg spesielt kul om du kjører ned en syklist og dreper ham. Kjører i byen hver dag selv og som du sier.. der kun de som er ille. Min første kommentar var litt ironi å, pleier å ta hensyn.. er kjipt å treffe en kar uansett hvem sin skyld det er.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det der kommer til å bli en katastrofe. En god del av syklistene kjører allerede som noen svin, og de kommer ikke til å roe ned om de får forkjørsrett. Tenk deg om annenhver bilist skulle kjørt på rødt når det passet dem, dratt over fotgjengerfeltet, litt opp på forthauet, rundt noen statuer, skrått over veien og gjennom en handlegate, så på tvers av en annen vei, for så å legge seg i 10km/t i 50 sonen og lage kø...... Jeg er absolutt for egne sykkelfelt og sykkelstier, samt at syklene får sykle i veien, hadde de bare vist hensyn og fulgt trafikkreglene slik som de skal! Og ja, folk som sykler i gangfeltene har seg selv å takke. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kan noen forklare hvorfor de sykler på veien når det er ein brukanes gangvei en meter for sida av dem? For at syklistane liker å irritera folk sånn bilene bak syklisten må stoppe viss det komme biler mot, når det er ein fin gangvei for siden av dem. Dessuten er det høyere rissko for å bli påkjørt enn ved å sykkle på gangveien... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kan noen forklare hvorfor de sykler på veien når det er ein brukanes gangvei en meter for sida av dem? For at syklistane liker å irritera folk sånn bilene bak syklisten må stoppe viss det komme biler mot, når det er ein fin gangvei for siden av dem. Dessuten er det høyere rissko for å bli påkjørt enn ved å sykkle på gangveien... Hei, Grunnen er enkel: På gangvei der det er fotgjengere som går er det svært vanskelig å sykle i den hastigheten man ønsker.. Sykle 30-40 km/t og flakse imellom fotgjengere er ganske farlig. Når jeg kjører selv er det sjelden noe problem å kjøre forbi syklister som kjører i veibanen. Klarer du ikke dette vil jeg anbefale deg å trimme motoren i bilen din, eller en kjøpe en bil som har tilstrekkelig med motorkraft for å klare å komme deg forbi en syklist. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg