Snowx Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Trenger skai og vinyl, hvor handler dere dette til en ok penge? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg selger vinyl, fra 199kr pr mtr.. det finnes sikkert billigere alternativer, men ikke glem kvaliteten på vinylen.:) de jeg har er myke og føyelige å gjør jobben lettere, har også lim som passer til dette. send meg gjerne en mail om du lurer på noe:) anders@autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg har handlet noe hos mr.autoD og dette er gode greier :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ljudia har også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 autod: You got mail Noen som har bilder av hvor tøylig vinyl er? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 autod: You got mail Noen som har bilder av hvor tøylig vinyl er? Sindre Anders ordner deg det du har lyst på og det du ikke visste fantes i vinyl... chrome vinylen har jeg lyst på :win Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hah, jeg drev akkurat og søkte etter det samme! Takker ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg