Gå til innhold

Bilder av grombilen.

Ranger emnet

GMV

Anbefalte innlegg

Er riktig det at den klarer det, men det er viktig å ikke skryte på seg HK før bygget er ferdig.

Det er jeg enig i, men om en ikke veit om en havner på 600 eller 850 hk i benken, så veit en heller ikke veldig mye hva en driver med for å si det sånn..

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er jeg enig i, men om en ikke veit om en havner på 600 eller 850 hk i benken, så veit en heller ikke veldig mye hva en driver med for å si det sånn..

for å si d sånn så tror jeg de to brødrene her veit hva de driver med;):P

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si d sånn så tror jeg de to brødrene her veit hva de driver med;):P

Ja om de veit det veit de også om de lander på 600 eller 850hk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC:Leter du fortsatt etter turbo??

Japp, er på utkikk ja! Hehe

Lurer på en GTK, men dem koster penger..

Håvard hadde en 61 san, men blir egentlig litt stor for meg, litt stort eksoshus også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er bygget for å bremse minimum 600Hk på hjulene.

Toppen er portet for å motsvare en std M5 topp, og har mye vassere kammer enn std. B6304F. Det er også lange Verdi råder + JE stempel i den, så den skal nok gå "greit".

Min motor blir bygget for å klare rundt 700Hk, men vet ikke om jeg skal ha en så stor turbo pga. den mindre kjørbarheten en stor turbo medfører seg....

Jeg vil ha en god allround motor som oppfører seg noenlunde pent ved vanlig kjøring etter vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er bygget for å bremse minimum 600Hk på hjulene.

Toppen er portet for å motsvare en std M5 topp, og har mye vassere kammer enn std. B6304F. Det er også lange Verdi råder + JE stempel i den, så den skal nok gå "greit".

Min motor blir bygget for å klare rundt 700Hk, men vet ikke om jeg skal ha en så stor turbo pga. den mindre kjørbarheten en stor turbo medfører seg....

Jeg vil ha en god allround motor som oppfører seg noenlunde pent ved vanlig kjøring etter vei.

gleder meg til å se både ditt å Trond sine prosjekter i aksjon til sommern;) dette tyder på å bli gromt;)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg blir ferdig da....

en av derre må vel bli ferdig;) så brodern din sku selge en meget strøken 242;) vært morsomt:) men synd å begynne å bygge på no så strøkent:)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, han blir vel ferdig, men jeg vet ikke helt. Tok litt av i går med stikksaga, kappet ut hele innmaten i bakdørene, skal kappe ut hjulhusene og reservehjuls baljene i morgen, her skal det bli plass til store hjul og mye senk.

Du eller Trond? korsen hjul e det som ska på no da?;)

Mvh: Kenti

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider