Gå til innhold

Bilder av grombilen.

Ranger emnet

GMV

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

om det er R kalipere så er vel skivene og greit R vil jeg tro..

gmv, nå skal jeg ikke snakke så veldig høyt, men tror du egetlig det er så triks å dreie ned på den akslingen til oljepumpa? mtp spenninger og materialstruktur? skulle vel i såfall blitt naromalisert etterpå og slipt over lagerflatene

ellers er det fryd å følge med her:D god volvoman

Tror ikke det skal være noe problem, sliper jo om kamaksler og på denne måten. Er jo samme struktur i de som denne. Tok veldig lite i hver skjær i dreiebenken. Hoved diameteren er heller ikke tatt av så mye, mest for å få en jevnere overflate. Skal nok gå bra ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Det har ikke skjedd så veldig mye her i den siste tiden. Venter på kompisen som skal hjelpe meg med den karosserimessige delen.

Har forøvrig fått en del nye deler ifra Summit i USA i mellomtiden.

Det er Aeromotive A1000 trykkregulator, 60L fuelcell, og alle slanger/koblinger til bensinsystemet.

Venter også på noen bur deler og fjærer ifra Pedersens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Legger inn noen bilder av 244en min her, håper noe av det faller i smak.

TurboneticsT04E.jpg[/img] Turbonetics turboen en T04E Trim60 med T3 stg.V A/R 0.82 eksos.

Nyttinnlp.jpg[/img]

Enda ett bilde av turboen.

Intercooler1.jpg[/img] Motorrom.jpg[/img] 2441.jpg[/img] 2442.jpg[/img] Grenror1.jpg[/img] Grenror2.jpg[/img] Grenror3.jpg[/img] Oljesystem.jpg[/img] Motorrom1.jpg[/img] Panser.jpg[/img] Bak.jpg[/img] 244-81.jpg[/img] Grenror4.jpg[/img]

Motoren er under oppbygging igjen pga. bytte til marin veiv og smidde stempel. Håper noen av bildene er interessante da.

Oppfølging kommer.

Beklager rotet med bildene, men de er av ulik kvalitet, hadde ikke tid til å endre de mere for denne omgang, sorry.

MVh

Hilmar : Hvilken blokk er det du

bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrå bil som ikke bare er show, men også litt trøkk i ser det ut til.. men hvordan blir det med wastegate som går rett i marka med tanke på at du har en bredbåndslambda ? du måler jo ikke noe av den eksosen ?

Bare lurte =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrå bil som ikke bare er show, men også litt trøkk i ser det ut til.. men hvordan blir det med wastegate som går rett i marka med tanke på at du har en bredbåndslambda ? du måler jo ikke noe av den eksosen ?

Bare lurte =P

Syreinnholdet i eksosen som kommer ut er jo det samme om jeg har hele eller deler av eksosen igjennom lambda'n. Joa denne skal nok kunne flytte på seg, skal prøve å bli ferdig til våren/sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider