saab9000 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg var å surfa på autodb så kom jeg over en hilux, syns jeg hadde sett den på autofil, jeg kikka på bilen på sida å der stod det autofil(gul bil), den er bare så rå,med de skjerm ut byggerne! slenger ut en link jeg:) :http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=976012 (stiv pris) hehe! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 det der er den gamle da. den de hadde før! de kjøpe seg en ny orange når de solgte den da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 det der er den gamle da. den de hadde før! de kjøpe seg en ny orange når de solgte den da! ja vet det! den nye å den gamle er ganske like hverandre! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nja litt lik.. nye var vel høyere, breiere etc.. og ikke minst: Penere :) men den Gule Hiluxen sku jeg gjerne hatt som vinterbil!! :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 En kompis av meg har kjøpt den gule nå :) Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Her er det nokre bilder av den nye Hiluxen, både vanleg utgave og Arctic Truck utgaven. http://www.gardsdrift.no/id/36015.0?bildenr=0 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg