Rally Martin Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hallo.. Jeg skal lakke noen greier på bilen snart, og har tenkt og bruke ei lakk sprøyte jeg har. Men har aldri brukt noe sånt før og skulle helst øvd meg litt :D Men jeg gidder ikke bruke vanlig lakk, fordi den er så dyr!! Noen som vet vilken annen lakk jeg kan bruke til og øve med? En som ikke er så dyr og er lik vanlig billakk og lakke med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 benga lakk da, men det er 1komp så om du lakkerer over med 2k billakk etterpå koker denne! Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Biltema maling Brukt det på mange russebiler. Og den bilen jeg har idag. 60 kr for 0.75ltr kurant test lakk. Tynnes med whitesprite. Billigere enn det, finner du ikke :) (som henger fast på bilen) Du må grunne plast, som er på bilen. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Takk for hjelpen.. Har tenkt og lakke selve bilen med vanlig lakk med klarlakk utenpå.. Men øvingen kommer til og foregå på en annen ovelflate en bilen, en plate eller noe jeg finner. Når jeg ser at jeg behersker det, kommer jeg til og kjøpe billakk og lakke biln.. Men er veldig usikker på dette med tykkelse på lakken osv, dyser og slikt.. bør jo helst øve med samme tykkelse som billakken da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg