Gå til innhold

Hva trur dere denne volvo 242 koster???

Ranger emnet


holstad

Anbefalte innlegg

fortell mer om disse spesialfjærene? hva er prisant. da?

 

Det er vel Åkren fjærer (aakrene fjærfabrikk) 1200 kr stk var d til min 740 vertfall...

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei.

Dette er broderen sin 242, og bare så dere vet det så selges den IKKE uten motor, og heller ikke for 40000,- (Da tror jeg han beholder den selv).

Det står jo helt nye felger og dekk på den (17000+), pluss en splitter ny Turbonetics raceturbo (10500), rustfritt grenrør (5000), H-profil råder, Portet topp, Gr.A kam, Getrag, ny clutch (4000), Gule R-sport dempere, spesialfjærer (Godkjent faktisk) nylakk, ja kort og godt alt er gjort med den.

Dette er en strøken bil, og det finnes heller ikke mange bra 242 igjen.

Så dere får nok komme med et bedre bud gutter.

Det koster å bygge bil.

Også er den en 84 modell.

Km standen er 60000 på motoren (gått 40000 da den ble tatt ut i fra en vraket 940), og i etterkant er det gjort en del med den.

Dere kan godt ringe broderen på tlf: 922 15 749, men IKKE for å komme med skambud, da kan dere heller la være.

 

Mvh

Lurte egentli bare på hva en bil i den standen, koster har sykt lyst på men har ikke rå til motor med en gang. Veit at ikke broren din selger bilen uten motor. Får håpe han venter med å selge den til jeg får penger skal kjøpe den for 120 tvertt. hvor mye gamp er det i den???

volvo 242 77mod (solgt)

volvo 240 tic 84 mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte egentli bare på hva en bil i den standen, koster har sykt lyst på men har ikke rå til motor med en gang. Veit at ikke broren din selger bilen uten motor. Får håpe han venter med å selge den til jeg får penger skal kjøpe den for 120 tvertt. hvor mye gamp er det i den???

 

Joda bilen er fin den, og den er også skjelden da det er en 84 mod, eller forresten de fleste 242 begynner å bli skjelden nå til dags da...

Det er ikke datasprut på den for tilfellet da men.

Tipper at hvis det kommer i orden vil effekten ligge på ett sted mellom 400-450Hk med det oppsettet som er nå.

Nå med modifisert org. sprut tenker jeg rundt 280-300Hk ett sted.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda bilen er fin den, og den er også skjelden da det er en 84 mod, eller forresten de fleste 242 begynner å bli skjelden nå til dags da...

Det er ikke datasprut på den for tilfellet da men.

Tipper at hvis det kommer i orden vil effekten ligge på ett sted mellom 400-450Hk med det oppsettet som er nå.

Nå med modifisert org. sprut tenker jeg rundt 280-300Hk ett sted.

 

Mvh

Du må få bror din til å holde på den til jeg får penger. Eller vet du om lignende biler??? Det er mange av de som selger disse bilene som ikke selger motor pga annet prosjekt.

volvo 242 77mod (solgt)

volvo 240 tic 84 mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få bror din til å holde på den til jeg får penger. Eller vet du om lignende biler??? Det er mange av de som selger disse bilene som ikke selger motor pga annet prosjekt.

 

Han selger den til den første som kommer med penga.

Men tror ikke han akkurat stresser med det.

En annen ting å merke seg er også at bilen har kun rullet 400mil etter totalrenovering, og står lagret tørt nå.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal finnes 84-modeller også, ja. Men ikke så veldig mange - det var nok ikke helt tilfeldig at den gikk ut av produksjon.

 

Den siste 242 rullet av båndet 2.mars i -84.

Da hadde det blitt bygd 242 000 stk siden november-74.

Da jeg vraka bilen min i -02 fikk jeg i gave av alle kameratene mine en 84-242 som de hentet i Sverige.

Den var bygd 28.februar og var da en av de helt siste som ble laget.

Og det var nesten for jævli å demontere den for å bygge opp den som nettopp var vraket....men det hadde blitt for dyrt å ta inn bilen og registrere den...tror det ville kommet på borti 40 lapper...

Istedet ble bilen rettet og reparert og framstår idag nesten som ny...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der trur jeg er peneste 242`n jeg har sett noen gang! Hadde jeg hatt 120.000 eller

kunne tatt opp lån for å kjøpt den, hadde jeg ikke nølt et sekund. Men så er det desverre

slik at jeg ikke har råd til å ta opp noe lån atm. Fins det flere bilder av den GMV? Gjerne større,

om mulig.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med EU, også må man vite hvordan det gjøres med mekanismen.

Står t.o.m i vognkortet at det er godkjent.

Vet ikke på denne da..

 

 

får gjøre som en på biltilsynet i førde sa til en som hadde def. viskermotor og fikk 2`er feil på eu (funka, men stoppfunksjonen hhelt nede var på bærtur): "dra hjem og skru av vinduspusserene dine (armene og ja...) så kommer du nedigjen her etterpå.... resultat: 1`er feil for manglende pussere :P og det var samma mannen som sjekka bilen!

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der trur jeg er peneste 242`n jeg har sett noen gang! Hadde jeg hatt 120.000 eller

kunne tatt opp lån for å kjøpt den, hadde jeg ikke nølt et sekund. Men så er det desverre

slik at jeg ikke har råd til å ta opp noe lån atm. Fins det flere bilder av den GMV? Gjerne større,

om mulig.

 

Ja, kansje, skal høre med Trond.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår