Gå til innhold

Hjelp, har kutta av fronten!

Ranger emnet

Viking_Mo

Anbefalte innlegg

hvis ikke håper jeg du har tatt vare på gammle plata slik at du kan bruke den som en mal til en ny...

Ble vanskelig å få den av hel, alt er punktsveiset på de mest utrolige plassene, så jeg og kompisen ble så forbanna at vi reiv av det vi kunne få av, så den er ikke mye hel:(

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken..:)

Men jeg ringte et blikkenslagerfrima for å høre om de kunne lage front til oss, men der vi jeg beskjed om at jeg kom til å bli ned prioritert hvis jeg kom med et ønske om at de skulle lage en front til en bil før jeg fikk forklart hvilken bil og planer for fronten..:(

Hadde tenkt å fronten slik:

DSC02.JPG

Hvis noen skjønner den flotte paint tegninga mi :p

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da reiser du på biltema og kjøper en plateknekker (17-3510) til 845,- så kjøper du 0,8 mm plater som er egnet til bøying og sveising hos ditt lokale sveiseverksted.

KJøp deg en lang stållinjal (20-706) til 70,-

Så er det bare å skjære av remser på 5x60 cm (med nibbler 15-1870 til 498,-) som du bretter 90 grader på langs.

Da bør du klare å kappe/forme sveise disse delene slik at du får en ramme til å feste det du vil i fronten der :)

Panseret fester du med "rally" låser 32-231

Lenke til kommentar
Del på andre sider