shiny Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ser ut til at Foumet er oppe og går på Gatebilsidene. Sjekk ut mere på http://www.gatebil.no :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hva skjer med å reklamere for konkurentene her a? hellothere :D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicon Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg fikk også en mail på at nå hadde endelig gatebil.no fått sitt eget forum. Spørsmålet er om vi trenger det ? Selv tror jeg det er unødvendig å ha to forumer som konkurrerer om å bli størst. Tenker da på bilforumet.net og gatebil.no sine respektive forum. Mener at gatebil.no egentlig ikke hadde trengt et eget forum, men bare en prosjektside der de som bygger gatebil kunne lagt ut status og bilder. Eventuellt så burde bilforumet.net vært litt frempå og blitt gatebil.no sitt "offesielle" forum. På den måte hadde man samlet flest mulig bilinteresserte på et og samme forum. Det kommer helt sikkert også til å bli mye dobbelposting og linking frem og tilbake. Yeah, yeah.. Gatebil har vel tenkt seg godt om, så får vi se om det slår ann.. Selv tror jeg at bilforumet er min favoritt... EDIT: Fant ut at det også er noe som heter gatebilforum.net... 3 store forumer... Hvorfor kan vi ikke samle alle i samme forum... ? Siter -Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg tror gatebilforumet er/kommer til å fylles opp med fjortisser.. Sjekk feks japsebil forumet.. hehe.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Føler hele Gatebil konseptet har blitt "fjortis". Har gitt det opp. Så Gatebilforumet orker jeg ikke engang å titte innom Spesielt etter bladet kom ut de ble ekstra "fjortis". Mye tull som står i det bladet, og kun få seriøse ting. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Tror nok det er like mye useriøse folk her inne som de som kommer på Gatebil forumet.... For her er det jo ufattelig mye å ta av i den kategorien. Gatebil konseptet har blitt så innarbeidet at jeg tror forumet dems kommer til å bli en stor hit. Hadde gatebil fått vekk Glenn Rodney så har faktisk mye vært gjort til det positive hellothere Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Selv tror jeg det er unødvendig å ha to forumer som konkurrerer om å bli størst. Tenker da på bilforumet.net og gatebil.no sine respektive forum. Jeg er sikker på at det er plass til begge. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg synes begrepet gatebil blir brukt litt feil i mange sammenhenger, selvom gatebil.no har tatt navnet som sitt eget så betyr det fortsatt en bil som kjører på gata, en registrert bil.. Flertallet av grombilene man ser på gatebiltreff er langt i fra noen gatebiler i ordets forstand. Men det trekker folk og de kommer igjen og betaler år etter år, så det fungerer jo selvom ordet blir brukt litt bredt. Men det er som det er sagt over her, det er for mange generelle forum der ute, enten må man slå sammen eller så må man spesialisere seg litt.. Eks: - http://www.gatebilforum.net - http://www.bilforumet.net - http://www.gatebil.no/forum/ Med fler, og skal vi telle med alle småklubbene, inkludert min egen, begynner det å bli sinnsykt mange.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Gatebil er og kommer sikkert til å bli et treff for regga biler, med fokus på bilen i gata og eierens interesse for denne. At det er noen (20-30 biler) som er "Extreme uregga/noen regga" er mere som et underholdningsinnslag å regne enn selve treffet. Hadde blitt kjedelig for publikum å sett samme 200sx'en eller cossien med 350-400 kh hele tiden. Nakkehåra reiser seg jo litt ekstra når VS eller Hafsengen er på banen.............. Likeledes er flesteparten av bilene på utstillingen gatebiler i rette forstand, og det er vel få treff som samler flere biler på en gang. Pr dgs dato er mitt inntrykk at Gatebil.no har fokus på gatebiler og interessen rundt dette. Er tilbudet av feks forum større er jo sjansen også større at akkurat jeg eller du finner vårt favoritt sted, dvs den bilinteresserte vinner......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 gatebil forumet er dømt til å bli fjortis forum... så om de samler fjortisene så kan vi samle de særiøse her ;) gatebil generelt handler nå veldig mye om babes, underholdning osv... gatebil er tidenes største fyllefest med bil innslag... går i litt feil retning utifra det jeg forbinder med biltreff... spurte ei her om dagen liksom om ho skulle på gatebil til sommern' "ja er det der det er kjempekul fest og noen biler?" Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 gatebil forumet er dømt til å bli fjortis forum... så om de samler fjortisene så kan vi samle de særiøse her ;) Jepp, med deg selv i front: Medlem # 225 Azzido. Stå på! :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jepp, med deg selv i front: Medlem # 225 Azzido. Stå på! :D - Henrik har jeg sagt jeg er særiøs? =) neida... regga konto der for en stund siden føre forumet kom... men det blir en annen sak... ikke noe negativt, men føler bare gatebil fører med seg mye fyll, fjortiser osv... noe som jeg ikke føler har noe med bil å gjøre... så lenge man har ett arrangement med bil i bilde så burde alkohol vært utelukka... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 2005 sesongen var IKKE preget av fyll på treffområdet. Tross knallvær i juli. Er helt enig i det du beskriver før opplegget med campen kom. Var selv ikke særlig lysten på å ha bilen der i 03. Campen "skjermer" treffet for mesteparten av de uønskede faktorene på dette området. Men, et arrangement som samler mange mennesker , tar også med seg noen som ikke er der av entusiastiske grunner. Se på rally, bilcross, skiarrangementer, musikkfestivaler osv. Har vært på mange treff av ulike typer, i mange år, er en entusiast og synes fortsatt at det er rikelig med prosjekter/entusiastbiler på Gatebiltreff til at jeg får tiden til å gå............... Uansett hvem som hadde arrangert et treff med over 20.000 folk hadde de fått med de samme "problemene" på kjøpet. Snakkas........... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 2005 sesongen var IKKE preget av fyll på treffområdet. Tross knallvær i juli. Er helt enig i det du beskriver før opplegget med campen kom. Var selv ikke særlig lysten på å ha bilen der i 03. Campen "skjermer" treffet for mesteparten av de uønskede faktorene på dette området. Men, et arrangement som samler mange mennesker , tar også med seg noen som ikke er der av entusiastiske grunner. Se på rally, bilcross, skiarrangementer, musikkfestivaler osv. Har vært på mange treff av ulike typer, i mange år, er en entusiast og synes fortsatt at det er rikelig med prosjekter/entusiastbiler på Gatebiltreff til at jeg får tiden til å gå............... Uansett hvem som hadde arrangert et treff med over 20.000 folk hadde de fått med de samme "problemene" på kjøpet. Snakkas........... yodude støtter deg i det du sier her... store arrangementer drar med seg mye rart... men back to topic kanskje ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 gatebil forumet er dømt til å bli fjortis forum... så om de samler fjortisene så kan vi samle de særiøse her ;) Nå er det jo veldig mye fjortisser og søppelinnlegg her da.. Men det er det jo også blitt en del av på gatebil allerede nå.. Slik er det vel bare.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg