bekkengen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 brusha bodykittet selv brusha nytt tak, bort lister og dør håntak+++ glømte å croppe den men kommetnatrer hadde vært hyggelig Orginalen modden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Tøff mod.. Ganske bra brushing:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Rå modd! :) men jeg får ikke bakhjule helt til og stemme! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg og henger ikke helt med på det bakhjulet... mulig det er en anelse for lite? men jeg synes nye fangere og en grill ville vært passende, ettersom bilen ellers er så "clean".... men sånn ellers, NICE! Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 veldig bra, kanskje du kunne laga noen små luftinntak i panseret? og en liten spoiler? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg