Gå til innhold

Vann i kofforten på min e30

Ranger emnet

Dalern

Anbefalte innlegg

Har vann i det "rommet" som er under luftinga bak i kofforten. Vet det er flere som har hatt problemer med dette. Men noen som har ett fornuftig svar på hva man kan gjøre? Driver og strekker sammen bilen,og dette er en av de tinga jeg ikke skal ha der etter jeg er ferdig! =)

Er jo flere muligheter da,legg i baklykter,lista til bakluka,og de lufte hulla på hver side. Men hvem er mest trolig til og være årsaken,og hvordan finner jeg ut dette på en lur måte?

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like stor sjanse for at det er alle de plassene du nevnte.

Jeg byttet pakningen rundt lyktene og kjøpe nye disse lufteåpningene bak støtfangeren og lista rundt bagasjelokket. Det koster ikke så veldig mye.

Hvis du har takluke så skal du vite at dreneringen ifra luka også kommer ned i de slangene som sitter i disse luftehullene. Det kan også komme vann inn på utsiden av disse slangene.. Det er litt kjedelig..

Få hjelp av en kammerat eller et anne menneske. Putt han oppi bagasjerommet og lukk igjen lokket. Du må utstyre personene med ei lommelykt. Så er det bare sette igang og spyle bilen rundt lykter og lister. Da kan du se hvor vannet kommer inn..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like stor sjanse for at det er alle de plassene du nevnte.

Jeg byttet pakningen rundt lyktene og kjøpe nye disse lufteåpningene bak støtfangeren og lista rundt bagasjelokket. Det koster ikke så veldig mye.

Hvis du har takluke så skal du vite at dreneringen ifra luka også kommer ned i de slangene som sitter i disse luftehullene. Det kan også komme vann inn på utsiden av disse slangene.. Det er litt kjedelig..

Få hjelp av en kammerat eller et anne menneske. Putt han oppi bagasjerommet og lukk igjen lokket. Du må utstyre personene med ei lommelykt. Så er det bare sette igang og spyle bilen rundt lykter og lister. Da kan du se hvor vannet kommer inn..

Lykke til

Takker =) Skal prøve det!

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider