Gå til innhold

Hvordan kanskje Norges beste bilstereoverksted ser ut, og verktøytips.

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ingen utdannelse...... Halvt år på mekken og halvt år på elektro for llleeeenge siden.....begynte å bygge bilstereo isteden.... Var vel 16-17 år da...

Anders startet sin bilstereokarriere litt tidligere, men han er jo også yngre enn meg da :)

Ingen av oss som har bygget verkstedet har noen "bygg utdannelse", bortsett fra Magnus som er annleggmaskinfører...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg eller Tor?? jeg har fagbrev som billakkerer og kaffedrikker, og jeg håper å ta fagbrev som sofasliter en gang i fremtiden når pengene tyter ut av ørene mine:)

Hva med smørekurset ditt, er vel ikke lenge til du skal ha eksamen i boybutter påføring og da kan du jo bestykke deg med et "fag-brev" til:D (var kanskje litt intern)

:yak:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med smørekurset ditt, er vel ikke lenge til du skal ha eksamen i boybutter påføring og da kan du jo bestykke deg med et "fag-brev" til:D (var kanskje litt intern)

:yak:

Pål, den var KONGE....hehehehehehehehe....Men vi kan vel også si: :pics

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro dette bilde sier det meste:D

ve039a.jpg

DET som kanskje er mest skremmende er hvor DU, PÅL, har fått tak i dette bildet/linken/websiden.....og spørsmålet er også om du er "fast kunde" der......hehehehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET som kanskje er mest skremmende er hvor DU, PÅL, har fått tak i dette bildet/linken/websiden.....og spørsmålet er også om du er "fast kunde" der......hehehehehehehe

Det der får du nok ta opp med din "bedre halvdel", Anders:D Det er han som stadig informerer om nyhetene deres. Ta deg er runde på siden du Tor, du finner helt sikkert noe som faller i smak, uansett hvor sær den er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider