Mad_Maxx Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Heisann! Har blitt tilbydt å få kjøpe en Chrysler Fifth Avenue, bilen er STRØKEN. Den er helt lik denne: Samme farge og hjul og alt. Det jeg lurer på er, luftfjæring til en slik, hvor finner man det, og ca hva vil det koste. Hvis jeg skulle finne på å kjøpe den, så blir det nok litt lowriderstil, bilen blir original bortsett fra luftfjæring og noen andre felger. Lurer også på hvor mye en slik kan koste? Den er som sagt mycket strøken, og har noe inn i helv... med utstyr :win Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har selv lyst på en sånn. Ta en titt på denne linken, den vil kanskje interessere deg; Fifth Avenue advarsel Kjøper du bilen eller ikke så er du velkommen i Chryslerklubben. Det finnes allerede et par Fifth Avenuer i medlemmers eie; WPC Medlemsbiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Den jeg er tilbydt er en en eiers bil som eies av en i lokalmiljøet her ;) Får se om det blir kjøp, er ikke helt sikker... Skal tross alt i armyen snart :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg