volvo_wizard Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Handlet meg en 92 passat stv her om dagen men varmevifta går bare på trinn 4, er det en feil på bryteren eller en motstand som gjør dette? Og så lurer jeg på hvor jeg finner fargekoden på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 det er 99% at det er motstanden som sitter på toppen av vifte huset som er gåen, men det er jo en grunn til at den er gåen sikkert vifta som begynner å gå treigt, smør den opp eller kjøp en ny + motstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Og fargekoden finner du på en hvit klistrelapp som helt sikker ligger under teppet i bagasjerommet. Er i allefall der jeg har hatt fargekoden på mine to passater Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har samma feilen på min vifte bryter. Funker RÆVA på trinn 1 og 2, funker ikke på trinn 3 men blåser bra på trinn 4. Har merka at det gnistrer inni bryteren når jeg vrir om, og selve plasten på bryteren har smelta litt. For noe crappy greier, jeg som akkuratt har bytta hele dritten der også! Lakk koden finner du forresten enten i et evt service hefte du har i hanskerommet eller på en hvit lapp klistret mellom begge baklyktene under bagasjeroms trekket. (ved reserve hjulet) Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 måtte skifte den dingsen som sitter i bryteren.. den som gir kontakt,, da ble alt iorden på der forrige passaten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Takker for input, fant fargekoden ved reservehjulet. Har også skaffet viftebryter, mangler bare å få skiftet den. Også trenger jeg støtfanger foran da, så hvis noen har noe liggende så ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg bytta bare brytern, så funka alt fint, eneste dumme var at den bryteren jeg bytta til har noe kluss med ventilstyringa til luftinga, så nå funker ikke varmen på beina. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Viftebryter.. Ta av plastdekslet rundt så du kommer til... Bøy metallkontaktene slik at de treffer bedre.. spray på kontaktspray : Voila! God som ny!! Trenger ikke bytte de ut om dette skjer, dette er en vanlig feil jeg har sett en rekke ganger. Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg