Gå til innhold

Volvo 760 TIC -84

Ranger emnet

Knett

Anbefalte innlegg

Jeg har en Volvo 760 TIC -84. Med automatgir, elektiske vinduer, setevarmere.. Hele pakken (luksusversjonen).. Har hatt den på service for nesten 30 000NOk. 183HK eller noe der i laget.

Skal hel-lakkere den mot våren. Noen forslag til farger og hva mer jeg kan gjøre? Tenker da på motor, styling, oppsett (understell) osv..

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JT Superflow 3" fra turbo og bak , JP MK 18 8,5*18 , bakvinge og takvinge , add-on rundt hele (lykke til i leitinga) du har sikkert hijackers , kor låg får du den ? er det ikk nok , ville eg hivd ut driten og sett i bilstein og lesjöfors. hjelper litt?

Er litt ny på alle betegnelsene på delene.. Add-on? hijackers? Vet den er seknket, men det er ikke godkjent i vognkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Add-on er samme styling som jeg har... add-on kommer av at det passer rett på.

sideskjørt, bakskjørt og frontlepper

Synd dette ikke lages nytt mer... kunne blitt god buissniss for volvo trur jeg. "Plast O Son"- pakka de selger på BCB, etz skal visst ha en dårlig passform etz kontra den orginale Volvopakka leste jeg på ABC-startsiden sitt "forum". Kan jo sikkert stemme...Svenskt....! hehe :op

Men, ja, få opp noen bilder!

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det nivåregulering i bilen , 2 knapper (opp og ned) og en måler ? eller er det vanlige dempere og fjærer på bilen ?

Nivåregulering ja.

Har fått pris på add-on hos Volvo i Kiruna. De selger dette, skaffer det på bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dette ikke lages nytt mer... kunne blitt god buissniss for volvo trur jeg. "Plast O Son"- pakka de selger på BCB, etz skal visst ha en dårlig passform etz kontra den orginale Volvopakka leste jeg på ABC-startsiden sitt "forum". Kan jo sikkert stemme...Svenskt....! hehe :op

Men, ja, få opp noen bilder!

http://www.spoilershop.se selger add-on

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider