Gå til innhold

Volvo 760 TIC -84

Ranger emnet

Knett

Anbefalte innlegg

den var meint til spoilershop.se linken... men men , http://www.bcb.no -> plast o son , der finner du bilde av vinder osv t 740 / 760 osv...

Det er dem jeg har sendt mail til. Fant ingen priser på nettsiden

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har add on frontleppene til spoilershop. Er støpt i originale former. Står Volvo på dei. :win

Men var ein god del pussing for og få dei fine. Og passforma var ikkje 100% men grei nok. Korleis resten er veit eg ikkje. Kjøpte berre frontlepper. Huska ikkje prisen, men var ikkje so veldig billig.

har front , trenger kun side og bak. evt kun bak , har kansje noen sider på gang..

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har front , trenger kun side og bak. evt kun bak , har kansje noen sider på gang..

Du får feste leppene dine godt... mine ble stjålet her forleden :( Mine var bare skrudd fast, man skal egentlig bruke karosseri-lim og lime dritten fast og :op Angrer på at jeg ikke gjorde det nå, for å si det sånn.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får feste leppene dine godt... mine ble stjålet her forleden :( Mine var bare skrudd fast, man skal egentlig bruke karosseri-lim og lime dritten fast og :op Angrer på at jeg ikke gjorde det nå, for å si det sånn.

hmmm , får vel ta lim på jobb (karosseriverksted) da og feste di skikkeli!!! *kondolerer med tapet ditt*

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert med skruer?

Mhm, står så i monteringsanvisningen til ADD-on-kittet fra Volvo.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider