Hifonic Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 http://www.delosis.com/listening/home.html Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 25 out of 30. :D Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 "Thank you for your participation. You scored 27 out of 30." Jess, får vel kanskje være fornøyd med det da!! Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 27 out of 30. Samme her ja.. hehe :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 28 out of 30. A score of 30 is a perfect score; if you were randomly guessing you would get a score of around 15. Most people score somewhere in between. Depending on your score, we may wish to invite you to participate in further testing in the future. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 You scored 26 out of 30. ikke så alt for bra, men men. egentlig litt skuffet over valget av lyder men. for de valgte jo selvfølgelig et instrument jeg over hode ikke er glad i, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 27 out of 30. Æsj...burde klart bedre... :win Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 27 out of 30 kan ikke klage på den Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 27 out of 30. greit nok ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 mhm :) fa1 bomma med en .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 det var for vanskelig å copy/paste en hel settning, så vi tok heller bildet i steden? :D jeg tror jeg kunne klart bedre om jeg var mer konsentrert. men jeg hadde på den andre siden aldri klart å konsentrere meg om jeg måtte ha hørt enda mer på den tortur-lyden der, hehe. men er egentlig ikke Så missfornøyd med 26 da. :) edit: det skulle vært mulig å spille av flere ganger. irriterendes å være mitt i en sekvens, også går det folk som begynner å gå i dørene osv. eller hvorfor ikke begynner å prate høyt imellom 2 etasjer? hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe bildet er bare for å vise at jeg faktisk fikk 29 :) mhm er jo enkelt for dere andre å forandre på Copy ikke sant.. ikke at jeg tror noen gjør det, men tror jeg ville blitt misstenkt av mange for å jukse om jeg ikke la ut bildet i stedet (kan og vet alt vettu .. ).. PS: Infinity KAPPA 9.2i og 8.2i gjør underverker med Harman Kardon forsterker, alt overført via SpDif... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Argh! 29 av 30 her òg. Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeee jeg fikk 30 :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Grattis ; ) Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg