shm Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Thank you for your participation. You scored 29 out of 30. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 28/30 Er enig i at det var ekstremt vanskelig og holde konsentrasjonen, særlig når folk begynner å snakke til en om at man skal skru ned den sinnsykt irriterende lyden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 jøss... 26 av 30 her... :w00t og jeg ser på meg selv som temmelig tonedøv, og uten musikalsk talent watsoever... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg