Gå til innhold

hvilken forsterker?

Ranger emnet

rockfordchris

Anbefalte innlegg

Heisann!

SKal kjøpe 2 stk. Rockford Fosgate Power T110D4. det jeg da lurer på er hvilken forsterker jeg burde kjøpe? skal ha de i porta kasse, hørte det var best til hiphop, techno osv. eller er dette feil?

blir takknemmlig for alle svar:-)

Hvorfor ikke gå for R F forsterker, når du først skal ha R F subber? Hva med denne eller denne ! Vil tro du får kjørt dem max med 20001BD..:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr ikke på problem i det hele tatt .

Etter så jeg skjønner er det 2 stk 4ohms spoler på elementene .

Da paralell kobler du elementene i 2 ohm stk, så seriekobler du det opp i 4 ohm .

Da får du ca 2000w fra forsterkeren og pga 4 ohms last begrenset strømforbruk .

Denne forsterkeren har vi testet på det meste vi leverer å den er konge .

Skal selv bruke den typen på Ground Zero elementet mitt .

Mvh Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som foregår oppe i mitt hode for dagen, aner ikke jeg..Hvorfor i HULESTE kom jeg ikke med de Helix DarkBlue? knock Gjør jo det til de fleste som spør ellers..Jaja, er enig med Audio-Team! Man får MYE mer for pengene på Helix enn for R F! Personlig har jeg aldri likt R F..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr ikke på problem i det hele tatt .

Etter så jeg skjønner er det 2 stk 4ohms spoler på elementene .

Da paralell kobler du elementene i 2 ohm stk, så seriekobler du det opp i 4 ohm .

Da får du ca 2000w fra forsterkeren og pga 4 ohms last begrenset strømforbruk .

Denne forsterkeren har vi testet på det meste vi leverer å den er konge .

Skal selv bruke den typen på Ground Zero elementet mitt .

Mvh Frank

Takker og bukker Frank:D

en kamerat av meg skal også bruke en sånn på en stroker.

hva er det råeste du kan anbefale av 10" tommere? skal ha to 10"ere i bilen. har ikke så mye peiling sjøl igrunn, så derfor spør jeg her så jeg unngår å kjøpe noe dritt;) vil ha noe som spiller høyt og "fint", JL audio kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Frank:D

en kamerat av meg skal også bruke en sånn på en stroker.

hva er det råeste du kan anbefale av 10" tommere? skal ha to 10"ere i bilen. har ikke så mye peiling sjøl igrunn, så derfor spør jeg her så jeg unngår å kjøpe noe dritt;) vil ha noe som spiller høyt og "fint", JL audio kanskje?

Jeg synes det er pussig at ingen nevner Earthquake Subzero-10 her.

At elementet spiller SQ burde fler Emmaseiere bevise.

Og at elementet på komando kan vise til slaglengde nærmere 8cm. borger for trøkk så det holder.

Eneste ulempen må vel være at kvalitet koster!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider