Gå til innhold

Se den kjerra her..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tenk å legge så mange timers arbeid i noe som blir, etter min mening, sååååååå misslykka.

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ... spesiel bil.. men ikke særlig pen... :D

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe SÅÅÅÅÅ stygt??? fy faen å gidde å legge så mye arbeid og penger i å øderlegge en crx da? stakkars folk, også mÆSJe front da hehe ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble jeg lei meg da jeg surfa på BMWNightmare sida på http://www.jimmy540i.com.

Nå ble jeg lei meg igjen...

Hvorfor gjør folk sånt egentlig? Se på'n da! Den ser jo helt jævlig ut. Jiiises...

Jeg klarer ikke tenke meg at det finnes folk som gjør sånt engang, sjøl om det finns hauger av bildebevis på det.

Jeg har alltid skjønt at smaken er som baken, men sånt som det her blir vanskelig å godta på en måte...:D :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

et til

misslykket?? kanskje, men kanskje den faktisk ble akkurat som den skulle "bli". De har sannsynligvis hatt mye moro underveis, og det var sikkert mye av grunnen! Og så latterligjør den mye av den såkalte "stylingen" som bedrives...

Lenke til kommentar
Del på andre sider