rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 noen som har noen råd? burde jeg kjøpe JL audio 10w2 eller Rockford Fosgate Power T110D4? har veeeldig lite peiling på dette selv igrunn, derfor jeg henvender meg her;) skal ha to 10"ere i bilen, i porta kasse som sagt. vil spille HØYT, men samtidig vil jeg ha noe behagelig lyd lissom. så lite "vreng" som mulig! hvis noen har noen hely andre subber de vil anbefale, så bare skriv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 noen som har noen råd? burde jeg kjøpe JL audio 10w2 eller Rockford Fosgate Power T110D4? har veeeldig lite peiling på dette selv igrunn, derfor jeg henvender meg her;) skal ha to 10"ere i bilen, i porta kasse som sagt. vil spille HØYT, men samtidig vil jeg ha noe behagelig lyd lissom. så lite "vreng" som mulig! hvis noen har noen hely andre subber de vil anbefale, så bare skriv;) 10W2 finnes ikke... 10W3v2 du tenkte på? Men ville uansett valgt JL fremfor RF. JL = rått! RF = plastikk... Det finnes også mange andre gode alternativer om du er åpen for det. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 10W2 finnes ikke... 10W3v2 du tenkte på?Men ville uansett valgt JL fremfor RF. JL = rått! RF = plastikk... Det finnes også mange andre gode alternativer om du er åpen for det. Mvh Stian Kunne ikke sagt det bedre selv:D Jeg selv har litt erfaring med JL Audio. Hadde 2x15" JL Audio 15w6 i min Golf II i ei lukka kassa på 84L og, det er vell noe av det råeste jeg har vært med på..Har masse erfaringer med C V Stroker også, men JL'ene var vell hakket råere med tanke på SQ og SPL! Kunna faktisk mata JL'ene med mer effekt også, og fått de til å spillt enda bedre..Konklusjon: Gå for JL;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Selv om valget kanskje bare står mellom RF og JL så tar jeg meg friheten til å anbefale Soundstream T4-10, den koster veil kr 2995,- pr.stk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har RF T110D4 element å det funker veldig bra! (er vel ikke så mye plastikk på den subben!! :wonder Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 takker for alle svara! :D men du earthquake, subzero 10, må jo si at den så rå ut;) hvor høyt kan den spille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 10W2 finnes ikke... 10W3v2 du tenkte på?Men ville uansett valgt JL fremfor RF. JL = rått! RF = plastikk... Det finnes også mange andre gode alternativer om du er åpen for det. Mvh Stian er åpen for det meste jeg hvis du har noen anbefalinger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 er åpen for det meste jeg hvis du har noen anbefalinger:) Hva er makspris pr element da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 takker for alle svara! :D men du earthquake, subzero 10, må jo si at den så rå ut;) hvor høyt kan den spille? Den spiller veldig bra og i USA spiller de veldig høyt med dette elementet, men det er nok best egnet til SQ. Du får helt sikkert et godt tilbud på disse hvis du tar kontakt med Engen Audio, Audio Art, Autod, Audio-Team eller en av de andre forhandlerne våre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Den spiller veldig bra og i USA spiller de veldig høyt med dette elementet, men det er nok best egnet til SQ. Du får helt sikkert et godt tilbud på disse hvis du tar kontakt med Engen Audio, Audio Art, Autod, Audio-Team eller en av de andre forhandlerne våre. SQ? unnskyld min uvitenhet:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hva er makspris pr element da? hmm, max 8000 per element:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 SQ=sound quality. Dvs de er best egnet for å spille pent, men de kan også spille brutalt, dette kommer helt an på hva kasse du setter dem i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 SQ=sound quality. Dvs de er best egnet for å spille pent, men de kan også spille brutalt, dette kommer helt an på hva kasse du setter dem i ok, takk;) skal ha de i porta kasse, lager kasse i den størrelsen som står anbefalt når jeg kjøper elementet. eller burde jeg bruke en annen str? bygger i MDF, som skal lakkeres.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 MDF er helt supert det. Disse elementene spiller bra i både lukket og portet, men jeg anbefaler lukket kasse for bet mulig lydkvalitet. Hvordan bil skal du ha elementene dine i?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok, takk;) skal ha de i porta kasse, lager kasse i den størrelsen som står anbefalt når jeg kjøper elementet. eller burde jeg bruke en annen str? bygger i MDF, som skal lakkeres.:) Sikkert fler som svarer samtidig her, men mine 5 cents går på stor som du har plass til. Helst ikke under 25 liter pr. stk. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg