Gå til innhold

jl audio vs. rockford fosgate

Ranger emnet

rockfordchris

Anbefalte innlegg

noen som har noen råd? burde jeg kjøpe JL audio 10w2 eller Rockford Fosgate Power T110D4? har veeeldig lite peiling på dette selv igrunn, derfor jeg henvender meg her;) skal ha to 10"ere i bilen, i porta kasse som sagt. vil spille HØYT, men samtidig vil jeg ha noe behagelig lyd lissom. så lite "vreng" som mulig! hvis noen har noen hely andre subber de vil anbefale, så bare skriv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

noen som har noen råd? burde jeg kjøpe JL audio 10w2 eller Rockford Fosgate Power T110D4? har veeeldig lite peiling på dette selv igrunn, derfor jeg henvender meg her;) skal ha to 10"ere i bilen, i porta kasse som sagt. vil spille HØYT, men samtidig vil jeg ha noe behagelig lyd lissom. så lite "vreng" som mulig! hvis noen har noen hely andre subber de vil anbefale, så bare skriv;)

10W2 finnes ikke... 10W3v2 du tenkte på?

Men ville uansett valgt JL fremfor RF.

JL = rått!

RF = plastikk...

Det finnes også mange andre gode alternativer om du er åpen for det.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10W2 finnes ikke... 10W3v2 du tenkte på?

Men ville uansett valgt JL fremfor RF.

JL = rått!

RF = plastikk...

Det finnes også mange andre gode alternativer om du er åpen for det.

Mvh

Stian

Kunne ikke sagt det bedre selv:D Jeg selv har litt erfaring med JL Audio. Hadde 2x15" JL Audio 15w6 i min Golf II i ei lukka kassa på 84L og, det er vell noe av det råeste jeg har vært med på..Har masse erfaringer med C V Stroker også, men JL'ene var vell hakket råere med tanke på SQ og SPL! Kunna faktisk mata JL'ene med mer effekt også, og fått de til å spillt enda bedre..Konklusjon: Gå for JL;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svara! :D men du earthquake, subzero 10, må jo si at den så rå ut;) hvor høyt kan den spille?

Den spiller veldig bra og i USA spiller de veldig høyt med dette elementet, men det er nok best egnet til SQ. Du får helt sikkert et godt tilbud på disse hvis du tar kontakt med Engen Audio, Audio Art, Autod, Audio-Team eller en av de andre forhandlerne våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SQ=sound quality. Dvs de er best egnet for å spille pent, men de kan også spille brutalt, dette kommer helt an på hva kasse du setter dem i

ok, takk;) skal ha de i porta kasse, lager kasse i den størrelsen som står anbefalt når jeg kjøper elementet. eller burde jeg bruke en annen str? bygger i MDF, som skal lakkeres.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk;) skal ha de i porta kasse, lager kasse i den størrelsen som står anbefalt når jeg kjøper elementet. eller burde jeg bruke en annen str? bygger i MDF, som skal lakkeres.:)

Sikkert fler som svarer samtidig her, men mine 5 cents går på stor som du har plass til.

Helst ikke under 25 liter pr. stk.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider