rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 MDF er helt supert det. Disse elementene spiller bra i både lukket og portet, men jeg anbefaler lukket kasse for bet mulig lydkvalitet. Hvordan bil skal du ha elementene dine i?? ok, hvordan blir bassen med lukket kasse? skal kjøpe en Volvo S40, 1.6 eller 1.8, 97 mod + div modifiseringer. Den drar ikke akkurat skinnet av pølsa, men det er en helt grei bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Sikkert fler som svarer samtidig her, men mine 5 cents går på stor som du har plass til.Helst ikke under 25 liter pr. stk. Mvh Dag Johansen ok:) må se an plassen da;) hva mener du er optimalt kassevolum per 10" tommer da? og vil du sette begge i en kasse, eller bygge en til hver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok, hvordan blir bassen med lukket kasse? skal kjøpe en Volvo S40, 1.6 eller 1.8, 97 mod + div modifiseringer. Den drar ikke akkurat skinnet av pølsa, men det er en helt grei bil:) Det blir en mye strammere og finere bass i mine ører. Og en lukket kasse kan spille høyt og dypt nok i masse vis, så kan du bygge lukket kasse så ville jeg gjort det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det blir en mye strammere og finere bass i mine ører. Og en lukket kasse kan spille høyt og dypt nok i masse vis, så kan du bygge lukket kasse så ville jeg gjort det:) ok:) ville du bygd en til hvert element eller en felles kasse? og er det ikke slik at en lukka kasse krever mindre volum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok:) må se an plassen da;) hva mener du er optimalt kassevolum per 10" tommer da? og vil du sette begge i en kasse, eller bygge en til hver? Personlig ville jeg prøvd å få til 30-35 liter per element. Felles kasse hvis den drives med monoblokk. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Personlig ville jeg prøvd å få til 30-35 liter per element.Felles kasse hvis den drives med monoblokk. Mvh Dag Johansen da snakker du om lukka kasse? skal drive begge 10"erne med en helix dark blue 1000.2.. felles eller separat kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 da snakker du om lukka kasse? skal drive begge 10"erne med en helix dark blue 1000.2.. felles eller separat kasse? En lukket kasse på 60-70 liter er å anbefale og kassen kan fint ha ett kammer så lenge du skal bruke Helix'en brokoblet. Forsterkeren er jo en 2-kanaler, så hvis du ikke skal brokoble den så bør du dele kassen med en skillevegg i midten så det blir to kasser på 30-35 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 En lukket kasse på 60-70 liter er å anbefale og kassen kan fint ha ett kammer så lenge du skal bruke Helix'en brokoblet. Forsterkeren er jo en 2-kanaler, så hvis du ikke skal brokoble den så bør du dele kassen med en skillevegg i midten så det blir to kasser på 30-35 liter. ok;) ville du ha brokoblet den eller brukt en kanal til hver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok;) ville du ha brokoblet den eller brukt en kanal til hver? jeg ville brokoblet den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 RF = plastikk... Mvh Stian Kremt kremt... vet du forskjellen på plastikk og metall ? Denne subben har ikke tegn til å være en billig plastic sub og har mer metall enn de fleste andre kvalitets subber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Prøv å sett en T212D4 på nettspenninga!!!! ca 6.6 kw i 8 ohm???? en som testa det i 30 sek. spilte helt fint etterpå men ble visst litt varmt!!! Så ikke kom og si at RF er plastikk!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Prøv å sett en T212D4 på nettspenninga!!!! ca 6.6 kw i 8 ohm???? en som testa det i 30 sek. spilte helt fint etterpå men ble visst litt varmt!!! Så ikke kom og si at RF er plastikk!!!! La meg være den første til å si det: hæh? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 La meg være den første til å si det: hæh? Mvh Tony Ble laaaaang i maska da jeg hørte det oxo. og tviler sterkt på at det bare er B.S. pga kilden. De har det gøy de som jobber i RF!!!! :lol :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Prøv å sett en T212D4 på nettspenninga!!!! ca 6.6 kw i 8 ohm???? en som testa det i 30 sek. spilte helt fint etterpå men ble visst litt varmt!!! Så ikke kom og si at RF er plastikk!!!! 6600 w.... hva var det den var plugga i 6600:230 = 28.7 Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 6600 w.... hva var det den var plugga i 6600:230 = 28.7 Jepp!! den ble koblet rett til nettspenninga!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg