Gå til innhold

Siste nytt fra Jan Erik og Autofil

Ranger emnet

Mirus

Anbefalte innlegg

neppe,

syns det er mye "skriveleifer" der... men det tar de vist ikke så tungt, diskutert litt før også dette

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

autofil er bra!

dem har aldri gjort bilnorge vondt!

Sånn som du reklamerer gjennom dem så er det klart du må like dem! :-)

Spøk til side; hva var alternativet før Autofil kom? Er Autofil bedre enn alternativet? (ingen tvinger noen til å kjøpe bladet eller å se på TV-programmet vel?)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som har fått sånn spørre undersøkelse?

Fikk i går jeg og svarfrist var i dag... Brevet var skrevet den 20/6.. God tid ass....

Prøvde iallfall og komme med en tilbakemelding der......

Er dårlig utvalg av norske bilblader og Autofil er mer kurant enn Bil og Motor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Autofeil er jo fint da, de skaffa jo en Skyline med V6er. Er jo ikke så mange som er ute å går av de;)

Noen fine biler innimellom, men topgear er jo mye bedre, der slipper vi tross alt å se på at de tester "dame cabber" ol. bare skikkelige greier somregel. Liker ikke helt det han karen sier om MCer :mad: men men

WHAT ?? Ble/BLIR skyline produsert med v6`er ????!!!!

Trodde all Skyline var rekke6er jeg, iallefall GT-R`en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

WHAT ?? Ble/BLIR skyline produsert med v6`er ????!!!!

Trodde all Skyline var rekke6er jeg, iallefall GT-R`en

Nei, han dusten så "oooooooo se på den V-seksern der som ligger å brommer under panseret, skikkelig V6 lyd" eller noe sånn. Det er derfor det kalles for Autofeil, alle veit jo at det er Rekke sekser uten om den ene personen i hele landet som har et bil program.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Autofil er kult jeg selv om de tester en god del kjedelige biler der(det hender at de slår til et par ganger med noen kule biler da), men jeg må innrømme at jeg syns Top Gear er kulere:D :D :D :D :D

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en liten feil om når 200SX kom og da, var vel 90 han sa, har jo en sx fra 84(Silvia, ®S12 ).

Hadde riktig nok forskjellige navn rundt om kring, Silvia, 180 SX/200 SX(motor), Gazelle, kunne seriøst tenkt meg en silvia RS-X(2.0 16v, 205 hk orginalt, potensiale for godt over 500 gamper)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by famir

Fatter`n fortalte at han har hatt en dag med Larsen i dag. De lagde en reportasje om en eldgammel og nyrestaurert Commer BP tankbil på Kløfta.

Larsen fortalte at det siste han hadde gjort nå var å fly F16, på eget ansvar. :D Han hadde blitt utsatt for 6,7G, og det var visst noe helt villt i følge han.

Tror neste sesong av Autofil kan bli en smule fartsfyllt. :)

Nå står det om saken i VG.

Les artiklen her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74291

Resultatet er 15-20 minutters halsbrekkende TV i «Autofil» søndag 28. september.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere enn jeg som ble irritert av å lese spm fra lesere i siste autofil eller? "hva er forskjellen på pop-off og blow-off?" svar: "jeg regner med at dere sikter til fornorskning av ordet wastegate............"

Som noen her inne engang sa, vet du ikke noe, så hold kjeft :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider