Drinkmix Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 tja.. 130 000 litt mye for -96 hadde inne en -97 turbo quattro, skinn 4xel.vindu ++++++, perfekt stand. gikk for 120 000 fra forhandler. noen som har formening om pris på A80Q -93 sedan? takluke, el.speil (rs2) el.vindu framme. quattro interiør (s2) perfekt stand, rs2 lykter m.v.h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SKuS Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ja, det er absolutt ingenting galt med å kjøre med resirkulerende dumpventil slik som disse har originalt, men jeg tror at 9 av 10 egentlig driter i hva som er bra for bilen og vil ha den fete lyden (Gudhjelpe dem). Også tror jeg 9 av 10 andre vil ikke kaste bort penger på en mod som liksom ikke gir noe for pengene (f. eks. bytte til en annen resirkulerende ventil når man har en fra før). det er en ting som er stress med den orginale :S den tåler ikke så mye ;) mange som får stress med att den henger seg opp etter de chiper bilen. Men uannsett hurra for en som har skjønt att den lyden faktisk e ganske lite viktig! for ikkje og nevna kor slitande den e i lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyrlen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Betaler 117000 for den jeg nå skal ha, samme km.stand og modell. Men hva er egenvekt på disse bilene? Tenker på pris på omregistrering. btw: første post :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg